Gå til innhold

LG V20

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei!

Fungerer LG V20 i Norge hvis en bestiller via DX?

http://www.dx.com/no/p/lg-v20-h990-4gb-ram-64gb-rom-dual-sim-titan-gray-852450912?tc=NOK&gclid=CMCTzPHluNICFVEtGQodnAENgw#.WLiS0RiDqi4

LG V20 H990DS 4GB RAM 64GB ROM dual SIM

Den kjører riktig LTE bånd, så det skal fungere. Er det ikke like greit å vente på G6 som kommer nå snart? Med tanke på prisen hvis du måtte betale for moms + toll  :)

Lenke til kommentar

Enig ,men..

Ja,rent ekonomiskt och med tanke på garantier och service osv vore det helt rätt,men jag är musiker och kan använda denna som verktyg när jag undervisar eller tar pop konserter bland annat. (Jag har Tascam ocksåmen inte alltid med..

V20 har tre dedikerade mikrofoner och tar opp med massor av variabla parametrar. Detta har jag längtat efter "såå" mycket. Vet heller inte hur det blir med LG resonerar med tanke på områdespecificerade varianter. Har läst massor och G6 till Europa eller norden skall inte få högsta specifikationer vad gäller ljudet möjligen..

Någon som vet mer?

Alternativt är LG V20S är om den kommer hit eller LG V34 Isai beat,men den är väl Japanspecificerad dvs stöds inte här hemma??

Lenke til kommentar

Hvorfor ikke kjøpe Meizu Pro 5 eller 6 pluss hvis musikk er viktig for deg. Den har ikke samme quad dac som Lg men forrige generasjon ESS Technology es9018k2m DAC and Texas Instruments OPA1612. Pro 5 koster per i dag. 250€. Kommer med samme prosessor som Galaxy S6. Lyden er kjempe god og mine Custom Art Ei.xx trives godt med den.

HIFI DAC er alltid aktivert for utvalgte apper men det er enkelt å gi tilgang til dac for andre apper, ikke sånn som lg v20. Dog du sitter fast med Android 5

Jeg skal dog oppgradere til Korean G6. Er heldig å kjenne noen som for tiden jobber i Sør Korea

Endret av staljin
Lenke til kommentar

Ser du la til det etter at jeg skrev innlegget mitt ;)  Har sittet og vurdert Meizu veeeeeeeldig lenge, og det som holder meg tilbake er støtte for bånd 20. Bor jo i byen, så er jo neppe noe stort problem, men jobber i litt mer grisgrendte strøk og der kan det være greit med bånd 20.

Lenke til kommentar

Wow!

Så flott!

Vad får man tag på detta? Så flink du är!

Som jag kan tolka det står det att den bruker 24-bitars DAC till inspelningen?opptak men jag ser inte vilken upplösning den gör det i. Någon?

Syns det er altfor crappy lyd i mobiler i det hele tatt så derfor valgte jeg Nokia o da 1080 på slutten som hadde best kamera o lyd.

(Kommer kanskje Nokia 8 med Android nå muligens)

Samplingsgrekvens på opptak suger på de fleste nye mobiler. Var o sjekket Huawei P9 (pro) som hade otroligt dårligt lydopptak.. Min LG G5 smaddrer den o da er G5 ikke specieelt bra på opptak enda er den en av de bedre..

Lenke til kommentar

Tror ikke opptakskvalitet står så høyt på prioriteringsliste til mobilprodusentene. Det virker til at flere vender ryggen til avspillingskvalitet. Bare LG, Meizu og Vivo som holder koken ennå.

Har du sett på Lenovo Vibe X3? Stereo høytalere med Atmos støtte og samme DAC som Meizu.

Fra testen:

One of the most interesting facets of the Vibe X3 is its claimed high-end audio credentials. There's a Wolfson 8281 processor with a three-mic array to handle phone conversations, and an ESS Sabre 9018C2M DAC with three TI-OPA1612 OP amps which kicks in when you're playing music or videos.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...