Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Satt og installerte laptoppen min idag. Jeg hadde ikke opprettet noen brukere og satt på en Administrator konto som jeg ikke trengte å logge meg inn på. Så laget jeg en ny konto og gjorde mine egne filer private. Når jeg restartet kunne jeg ikke logge meg inn på Administrator kontoen, kun den jeg hadde opprettet. Med tanke på at jeg har gjort filene umulige for andre å se på Administrator kontoen sliter jeg litt. Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
uranus Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Det der kan være vanskelig. Prøvd å logge deg på som Brukernavn: Administrator Passord: ingenting ?? Ellers hvis du valgte passord så må du bare huske passordet. Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Det som er så praktisk med Windows er at hvis du starter opp i Sikkerhetsmodus så slipper du å skrive passord. Fiksa en 2000 pc på skolen slik Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Var bare å gå på login menyen og trykke ctrl+alt+del 2 ganger. Det var ikke passord som var problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå