AfterGlow Skrevet 2. mars 2017 Del Skrevet 2. mars 2017 Det lønte seg å sitte på gjerdet, viser det seg.Nå ble Oculus Rift plutselig mye billigere Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 2. mars 2017 Del Skrevet 2. mars 2017 Viser ikke det seg alltid? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 (endret) Mye billigere? Ca. 2000+ kr hvis du kjøper selve brillene og kontrollere? Så 20%+? Endret 3. mars 2017 av Slettet-RnjNn5NbHl Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 4. mars 2017 Del Skrevet 4. mars 2017 (endret) Tja, bundle ligger fortsatt inne til 708 euro for Norge. Duh! - jeg bør kanskje la være å skrive svar så sent på kvelden Jeg sammenliknet pris med varer i norske butikker som ikke hadde bundle. Men, å kjøpe varer via Oculus sin egen nettbutikk, er det så lurt? Garanti/reklamasjon er vel ikke det samme som via en norsk nettbutikk? Endret 11. mars 2017 av FuLu Lenke til kommentar
Einar Kristiansen Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 Jeg har bare betalt 1060,- norske kroner for oculus touch fra Oculus sin hjemmeside. koster forsatt 2790,- i Norge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå