AfterGlow Skrevet 2. mars 2017 Del Skrevet 2. mars 2017 Se videoen av bilgiganten futuristiske konsept.Ford vil levere matvarene dine med droner fra selvkjørende biler Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 2. mars 2017 Del Skrevet 2. mars 2017 Har blitt litt lei droner og selvkjørende biler. Make it happen or shut up. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 Dette kan bli bra, bare det blir tillatt her i molbolandet også. Lenke til kommentar
Ompa Kaiiizer Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 Dette konseptet har jeg mye større tro på enn et rent dronekonsept. Godt tenkt synes jeg. Lenke til kommentar
nessuno Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 Se på hvor rotorene i dronene er, så se på dimensjonene til nyttelasten og hvor den er plassert, så tenk litt og si ifra om det er noe som skurrer totalt med dette bildet 1 Lenke til kommentar
PetriZide Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 Se på hvor rotorene i dronene er, så se på dimensjonene til nyttelasten og hvor den er plassert, så tenk litt og si ifra om det er noe som skurrer totalt med dette bildet Haha, ja jeg også var litt sånn : Hæ? skal de kjøle lasten eller få den til å fly? Noen designstudenter som har vært på ville veier Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå