Eirik+ Skrevet 2. mars 2017 Del Skrevet 2. mars 2017 Jeg skal kjøpe ny telefon. Jeg vil bruke mellom 2500 og 4000 kroner. Jeg ser iPhone har kommet med en ny versjon som heter SE, men lurer på om 5S er et bedre kjøp, den koster også 1000 kroner mindre. Håper på svar! ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P Skrevet 2. mars 2017 Del Skrevet 2. mars 2017 Du vil nok være glad du betalte 1000 kr mer for en SE. Den er mye bedre på de aller fleste måter. Lenke til kommentar
Eirik+ Skrevet 3. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2017 Hvorfor? Er ikke SE en billigversjon? Syns billigversjoner fra Apple har en tendens til å henge og være trege. Og tenker umiddelbart at 5S ikke er sånn, da den ble solgt som en toppmodell for noen år siden. Lenke til kommentar
Knoyken Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 Mitt barn har en SE og den er mye bedre en 5s.. Noen sier de har pakket tilsvarende iPhone 6 inni en 5s og gitt den navnet SE. Hadde hvertfall vurdert SE over 5s. Menhar du litt store tommeltotter hadde jeg ikke tvilt på en iPhone 6 størrelse. Vi spiller endel spill sammen og jeg merker jeg sliter litt på barnet sin mobil da ting blir litt i det minste laget Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 Hvorfor? Er ikke SE en billigversjon? Syns billigversjoner fra Apple har en tendens til å henge og være trege. Og tenker umiddelbart at 5S ikke er sånn, da den ble solgt som en toppmodell for noen år siden. SE er tilnærmet lik 6en, bare mindre skjerm. Selv skiftet jeg fra iPhone 5S til SE med en gang den kom. Treger ikke. Er raskere foresten, viss det er det du er redd for. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 (endret) Apple har aldri hatt billigversjoner. OK, kanskje 5c var det. Du må ikke blande fjorårets modell med billigversjon. iPhone SE er topp spesifisert på det meste og oppleves absolutt ikke som treig. Endret 3. mars 2017 av Slettet-BnKsB4Fg0P Lenke til kommentar
Øystein H Skrevet 20. mars 2017 Del Skrevet 20. mars 2017 Hvorfor? Er ikke SE en billigversjon? Syns billigversjoner fra Apple har en tendens til å henge og være trege. Og tenker umiddelbart at 5S ikke er sånn, da den ble solgt som en toppmodell for noen år siden. Apple iPhone SE har samme spec som iPhone 6S med følgende unntak. - 4" skjerm (mot 4,7") - Gammel touch-button og fingeravtrykkleser (dvs. samme som iPhone 6 og ikke den nye som kom med 6S) - Dårligere front-kamera - 1.2 megapixel (vs 5 megapixel på 6S). - Mangler MIMO støtte på Wifi Så i praksis er iPhone SE en telefon tilnærmet samme ytelse som iPhone 6s men med dårligere front-kamera og en fingeravtrykkleser som bruker litt lenger tid på å lese av fingeren. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå