Gjest_Meg321 Skrevet 2. mars 2017 Del Skrevet 2. mars 2017 Burde jeg kjøpe dusjsett fra lightinthebox? Vil ha et veldkg fint et men i norge er det så dyrt. Med frakt og mva kostwr meg 3000kr fra siden. Vil det oppstå noen problemer med å installere den mon tro?? Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 2. mars 2017 Del Skrevet 2. mars 2017 Har du noe som helst slags indikasjon på kvaliteten? 1 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 2. mars 2017 Del Skrevet 2. mars 2017 En link til produktet hadde vært kjekt å slenge med 1 Lenke til kommentar
Gjest_Meg321 Skrevet 2. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2017 http://m.lightinthebox.com/no/hpb-moderne-krom-brass-termostat-dusjbatteri-med-air-injection-technology-dusj-head_p1445094.html?prm=1..1.2 Beklager, tenkte ikke så langt Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 2. mars 2017 Del Skrevet 2. mars 2017 Jeg har lest at de har lavere vanntrykk i Kina, derfor går de kinesiske batteriene lett istykker i Norge. De er ikke tilpasset vanntrykket her. Det er ikke så dyrt på Jula. De er kanskje ikke fine nok? Lenke til kommentar
Gjest_Meg321 Skrevet 2. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2017 Vil ha litt fancy dusjsett selvfølgelig. Er villig tilbake til å betale opp til 4000kr for et velverdt dusjsett. Eneste kravet er at fossefallet er stort og firkantet. Det er bare så uteolig vanskelig å finne det i norge Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 2. mars 2017 Del Skrevet 2. mars 2017 Du kan jo kjøpe det firkantede fossefallet fra utlandet, og batteriet i Norge. Lenke til kommentar
kriegheim Skrevet 2. mars 2017 Del Skrevet 2. mars 2017 Bare så du er klar over det, det er STOR forskjell på opplevelsen på billigt kina ræl og kvalitet. Jeg har prøvd begge. Grohe sin raindance er virkelig drømmen, men koster en halv månedslønn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå