Gjest_Meg321 Skrevet 2. mars 2017 Del Skrevet 2. mars 2017 Lurer på om noen kunne hjulpet meg å designe baderommet mitt, eller evt komme med forslags. Rommet er 2,55x2,50. Høyden er 280cm og døra er i hjørnet og er 90 cm bred. Badet må ha plass til dusj, tørke- og vaske maskin, servantskap og speil. Klarer dere å putte en do, et høyskap og 100-120 cm servantskap ville det vært knall bra! Noen ideer?? Lenke til kommentar
Frank Drebin Skrevet 2. mars 2017 Del Skrevet 2. mars 2017 Regner med dette er oppussing, så du vet vel sånn ca. hvor rør til vask, dusj og do er i dag? Lenke til kommentar
Gjest_Meg321 Skrevet 2. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2017 Ja. Står man ved døra så er røret til vasken rett fram, og og ca 30-40cm til siden. Røret til dusjen er i høyre hjørne på høyre siden av døra. Så vil vi da eventuelt legge inn rør for toalett hvis det er plass for doen. Lenke til kommentar
Frank Drebin Skrevet 2. mars 2017 Del Skrevet 2. mars 2017 Det enkleste er nok at du prøver å tegne det selv med et tegneprogram for bad du finner på nettet, f.eks. denne: Comfort tegneprogram. Så kan du eventuelt legge ut skissen her for innspill. Husk også på at det ikke bare er å "trylle" inn et do i et rom der det ikke er do fra før - avløpsrøret er gjerne 110 mm i diameter, og det kan hende du må fôre på gulvet i rommet for å få plass til dette, avhengig av hvor røret må ende opp og om du har mulighet til å montere røret i etasjen under. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå