Torhild Jansen Skrevet 2. mars 2017 Del Skrevet 2. mars 2017 Når det regner vannrett og loddrett. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 2. mars 2017 Del Skrevet 2. mars 2017 Her ville jeg nok brukt en mørk bakgrunn for å skille det nederste lyse feltet fra bakgrunnen. Ellers kanskje litt hardt croppet. Hvorvidt ekstra skjerping kan hjelpe må først prøves for å se om det virker. men jeg ville nok heller ha valgt litt mindre fugl og full skarphet. Men det er lett å falle for fristelsen for å få mest mulig fugl i flata. Roar 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 2. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2017 Her ville jeg nok brukt en mørk bakgrunn for å skille det nederste lyse feltet fra bakgrunnen. Ellers kanskje litt hardt croppet. Hvorvidt ekstra skjerping kan hjelpe må først prøves for å se om det virker. men jeg ville nok heller ha valgt litt mindre fugl og full skarphet. Men det er lett å falle for fristelsen for å få mest mulig fugl i flata. Roar Takk for dine gode råd, som jeg setter stor pris på ... og må si meg enig Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 2. mars 2017 Del Skrevet 2. mars 2017 Hel ene med Roar men flott uansett, det er ikke lett å fotografere fugler, jeg har prov det :-) 1 Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 2. mars 2017 Del Skrevet 2. mars 2017 Artig bilde Torhild Enig med Roar om cropping, kanske bedre neste gang då Mvh Leif 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 2. mars 2017 Del Skrevet 2. mars 2017 Cropping eller ei - det er et nydelig bilde av en vakker og fargerik fugl fanget i et flott lys ! Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg