Peterman Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Jojo, seff. Skal kjenne det skikkelig ja. Skjønner bare ikke poenget med å spille så høyt at man enten må ha svære øreplugger eller få hørselskader. Bare min mening . Gjelder jo ikke bare metallica da. Har du en normal hørsel får du ikke skader av å være på Metallica konsert i 2 timer uten øreplugger. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 nærmeste jeg kom konserten var at en kamerat som var så heldig å skaffe seg billiett dit ringte meg da de spilte Master of Puppets. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Det var på andre konserte, 3 desember. det var en jæ*** på den 2. åså ble så sinnsykt lei. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 (endret) Andre dagen... (husker ikke rekkefølga) The Ecstacy of Gold Whiplash Fight Fire With Fire Ride The Lightning Fade To Black (var seriøst på gråten da) Master of Puppets The Thing That Should Not Be Blackened One (digg it!) Harvester of Sorrow Enter Sandman Sad But True Nothing Else Matters Fuel So What St.Anger Frantic Dirty Window (kewl live) + et par jeg ikke helt fikk med meg. Endret 8. desember 2003 av As}{antii Lenke til kommentar
Manx Skrevet 9. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2003 Jeg viste at jeg skulle ha vært på begge konsertene. Whiplash, Ride The Lightning, Fade To Black og So What Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Jeg viste at jeg skulle ha vært på begge konsertene. Whiplash, Ride The Lightning, Fade To Black og So What Fight Fire with Fire og Fuel også Lenke til kommentar
Manx Skrevet 9. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2003 Jeg så det men, de fire jeg skrev. Var noen av låtene jeg ønsket meg i en tidligere post i denne tråden derfor . Lenke til kommentar
[bat] Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Bootleg anyone!!? Leter etter bootleg fra 2 des spes. 3 går vel også bra..b Lenke til kommentar
sebastgs Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 her er det noen klipp fra begge konsertene http://www.metallica.com/metontour/tours.asp å, det var så utrolig bra konsert, jeg bare venter på at de skal komme til Norge igjen var der den 3. of de beste overaskelsene var Ride The Lightning og Fade To Black som de ikke spilte den 2. Hadde håpet på For Whom The Bell Tolls og Battery, men det får nå være Fight Fire With Fire Fuel Ride The Lightning Fade To Black The Thing That Should Not Be Frantic Creeping Death Dirty Window Sad But True One Blackened -------------- Harvester of Sorrow Nothing Else Matters Master Of Puppets -------------- St. Anger Enter Sandman ------------- So What! Whiplash Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Heller For Whom The Bell Tolls, Welcome Home (Sanitarium), Battery, Blitzkrieg, Four Horsemen og Hit The Lights enn de nye som ble spilt på den 3. Selv om Ride the Lightning, Fuel, So What og Fade To Black hadde vært utrolig kule live Lenke til kommentar
Skyttt Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Var på konserten den tredje. Var mitt livs største opplevelse! Genialt! Lenke til kommentar
mb_zzz Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 var på begge konsertene. var mitt livs opplevelse, kompis av meg var vakt der og fikk signert MOP å RTL platene mine for meg og det var fett! Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 var på begge konsertene. var mitt livs opplevelse, kompis av meg var vakt der og fikk signert MOP å RTL platene mine for meg og det var fett! 6499515[/snapback] Vil du være grei å la gamle tråder ligge i fred ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg