Gå til innhold

Powermac G5 2.versjon og nye cinema displays...

Anbefalte innlegg

Hei!

Vet noen her om ryktene om at 2.versjonen av powermac G5 og nye cinema displays kommer i januar/februar, stemmer?

Bruker mac til tung lydprosessering og må oppgradere så fort som mulig for G4'en jeg bruker nå henger ikke med i svingene lenger, men det er ergelig hvis det kommer nye versjoner like etter at jeg har kjøpt nytt...

Noen her inne som vet noe om det?

Ha en usedvanlig god dag, alle sammen!

-jostein-

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bruker mac til tung lydprosessering og må oppgradere så fort som mulig for G4'en jeg bruker nå henger ikke med i svingene lenger, men det er ergelig hvis det kommer nye versjoner like etter at jeg har kjøpt nytt...

Hva mener du med at G4 ikke henger med i svingene lenger? :dontgetit:

Jeg bruker en gammel 600 mhz ibook til lydinspilling i DP4, den er i treigeste laget så jeg tenkte kanskje å kjøpe en brukt G4....... :ermm:

Hvilke program bruker du?

Og hva slags maskin har du? (ram/cpu osv)

Lenke til kommentar

Joda, ville nok hjulpet det!

G4'en klarer igrunn Protools greit, i og med at protools har egen prosessorkraft, det er når jeg bruker samplere og Rtas-plugins den begynner å slite litt...

Da blir det vel G5 på deg også da, ja! :D

Mvh.

Jostein

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke helt den greia der.

Hvis det kommer en ny powermac i januar så kan du jo ikke kjøpe den heller, for det kommer jo en raskere en neste sommer?

Du sier at du trenger en oppgadering sårt så da er det jo bare å kjøpe. Hva om de nye maskinen som _kanskje_ lanseres i januar ikke shippes før i mars eller april?

Leste forresten på macrumors om en fyr som håpet at det ikke kom g5 i powerbookene med det første for da ville han bare angre på sin nyinnkjøpte powerbook g4.

Jeg sier kjøp nå hvis du virkelig trenger og dagens g5 er raske nok for deg (og de er de vel?) Man vet aldri hvordan det er med oppgradringer og leveringstider fra apple. Da g5 kom ble det sagt 3ghz neste sommer, så den fartsoppgraderingen som eventuelt kommer i januar ligger vel da på ca 2.4 ghz.

(Jeg er bare sint fordi jeg kjøpte powerbook i slutten av juli i år :) )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...