thehunger Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 subject says it all... Lenke til kommentar
Ullsokk Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 3Dmark software.. Tenker du på 3dmark 01 eller 03 ? Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 (endret) Prøv her. Endret 2. desember 2003 av jephque Lenke til kommentar
aschj Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 (endret) Søket "3dmark" på Alltheweb ga svaret på en brøkdel av et sekund. www.futuremark.com som noen over meg sa. Edit 1: Linker Edit 2: Mangla space et sted Endret 2. desember 2003 av aschj Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 www.ocshoot.no har et mirror skulle jeg mene. Og slutt å mas om google uten å gi noen konstruktivt til tråden! Lenke til kommentar
JonV Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 www.ocshoot.no har et mirror skulle jeg mene. Og slutt å mas om google uten å gi noen konstruktivt til tråden! Stemmer at OcShoot.no har et mirror men det er forbeholdt medlemene i forumet Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 www.ocshoot.no har et mirror skulle jeg mene. Og slutt å mas om google uten å gi noen konstruktivt til tråden! Skjønner godt at Google blir nevnt jeg. Dersom man er ny på internett så er det ikke gitt at brukeren VET at det finnes søkemotorer på internett. I fremtiden også vil det som regel være mer til nytte å vite at man kan finne svaret selv fremfor å bruke tid på å starte en tråd, for deretter å vente på et spydig svar. Jeg merker selv at jeg blir litt irritert over slike åpenlyst enkle spørsmål, men tar meg i at jeg må anta at det er snakk om en "fersk" bruker. Skjønner derimot ikke helt hvorfor det er så viktig at det er i nærheten av Norge... du betaler ikke noe mer i tellerskritt for å laste ned fra utlandet. Lenke til kommentar
JonV Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Download speed Mange siter som er sperret mot utlandet, for å best serve sine egne landsbeboere. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Du blir kanskje irritert av at nye brukere kommer med dumme spørsmål, jeg blir mer irritert av folk som bare slenger ut "google ditt, søkefunksjon datt". Har du ikke noe å hjelpe med, så hold kjeft. La oss som faktisk gidder gjøre det vi vil, og ikke bare kom med noe for å få 1 mer i postcount. Lenke til kommentar
thorsan Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 (endret) google er din venn. Denne du mente Google? husk at google er egentlig ikke noe ordentlig ord. Dermed kunne ditt svar bli sett på som en trykkleif (som igjen kanskje ikke er et ord). _ Thorsan ps cash som i buddy fra skolen ? hehe Endret 3. desember 2003 av thorsan Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 (endret) Du blir kanskje irritert av at nye brukere kommer med dumme spørsmål, jeg blir mer irritert av folk som bare slenger ut "google ditt, søkefunksjon datt". Har du ikke noe å hjelpe med, så hold kjeft. La oss som faktisk gidder gjøre det vi vil, og ikke bare kom med noe for å få 1 mer i postcount. Svada svada svada... Sannheten er at ved å bruke en søkemotor så får man raskere svar enn å poste det her! Enig i at dette forumet er ment for å hjelpe andre, derfor er det vel også greit å anbefale en søkemotor som garantert ville ha gitt ham svar på det han lurte på. www.futuremark.com er jo ikke det svaret han ville ha, og det er håpløst for oss å vite om han ønsket å laste ned fra Sverige, Danmark eller kanskje til og med fra Ytre Enebakk? Ved å søke kunne han selv ha valgt... Men - gidder ikke å utdype mer - er i utgangspunktet enig med deg at "Bruk Google!" som regel er et dårlig svar - men uten tvil et svar som allikevel må være lov å gi i visse tilfeller (som dette). Edit: Og ikke kom med dette "postcount"-crap'et... de eneste som tenker på dette er stort sett de som TROR at andre tenker på det... Endret 3. desember 2003 av oslo72 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå