Leif Olsson Skrevet 2. mars 2017 Del Skrevet 2. mars 2017 Havørn Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 2. mars 2017 Del Skrevet 2. mars 2017 Flott Leif, selv om det mangler litt på skarphet og nærhet. Her får vi sende en utfordring til fuglefotografene - havørn i flukt krever litt. Jeg bor slik til at jeg har tatt en del gode bilder av havørn i flukt, ikke langt fra hjemmet. Dagens skryt :-). Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 2. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2017 Hei Gunnar Er et snapshot, på vei hjem fra jobb, artig likvel at knipse noen bilde av ørna. Ok at skryte lit ? Har å lit bedre bilde ☺️ Takk før hyggelig kommentar ? Mvh Leif ? Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 2. mars 2017 Del Skrevet 2. mars 2017 Vanskelig å finne noe stygt å si om dette fluktbildet. Skulle gjerne hatt noen slike av havørn, men slik ble det aldri. Får heller nøye meg med diverse glenter av hauke slekt gjennom 17 år i Goa. Det blir nok en smaksak når jeg her ville lagt inn kanskje en falsk blå himmel her framfor den utbrente hvite. Men dette funker jo bra så ingen kritikk. Roar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 2. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2017 Vanskelig å finne noe stygt å si om dette fluktbildet. Skulle gjerne hatt noen slike av havørn, men slik ble det aldri. Får heller nøye meg med diverse glenter av hauke slekt gjennom 17 år i Goa. Det blir nok en smaksak når jeg her ville lagt inn kanskje en falsk blå himmel her framfor den utbrente hvite. Men dette funker jo bra så ingen kritikk. Roar Hei Roar Jeg er heldig at ha havørnen ved min plass, och ser dem dagligen denna tiden på året. Glente er en flott fugel, vhær mange av dem i sør Skåne i Sweden. Takk før din intressante hyggelig kommentar Leif Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 2. mars 2017 Del Skrevet 2. mars 2017 Bravo ... vil nå jeg si om dette bilde mvh Torhild Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 2. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2017 Bravo ... vil nå jeg si om dette bilde mvh Torhild Bravo Takk før hyggelig kommentar Torhild Mvh Leif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg