Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Typisk situasjon når to møringer drar på ferietur til Gran canaria. Dette skjer fordi man ikke blir enige om hvilken bar de skal gå på. Når de kommer hjem fortsetter de å mørbanke hverandre fordi kredittkortet er overtrukket.

Puerto Rico er vel nordmenns favorittsted der nede. Fordi man lettere finner veien hjem ved hjelp av norske veg og stedsskilt. ;-).

Du er flink til å fange "øyeblikket".

Mvh.Oddvar

Lenke til kommentar

Typisk situasjon når to møringer drar på ferietur til Gran canaria. Dette skjer fordi man ikke blir enige om hvilken bar de skal gå på. Når de kommer hjem fortsetter de å mørbanke hverandre fordi kredittkortet er overtrukket.

Puerto Rico er vel nordmenns favorittsted der nede. Fordi man lettere finner veien hjem ved hjelp av norske veg og stedsskilt. ;-).

Du er flink til å fange "øyeblikket".

Mvh.Oddvar

Takk Oddvar for kommentaren! Jeg har vært overalt på øya, men har base i storbyen Las Palmas hvor jeg er meget godt kjent. Beskrivelsen passer dårlig på meg da jeg er litt forsiktig med alkohol og har bra pensjon. Jeg har levd sammen med en sunnmøring det meste av livet, så jeg er godt opplært. I neste uke reiser jeg til Tenerife, den største byen selvsagt :-). Mvh Gunnar

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Mørbanket - ? , neppe .

Det er nok som Helene sier , bare en kjærlig finpuss .

Flott fanget og formidlet Gunnar !

Jeg kan være enig med Oddvar angående nordmenn i utlandet og alkohol men jeg synes dette var et større problem tidligere da sydenturer var et nytt fenomen .

Som Gunnar er også jeg forsiktig med alkoholen , jeg ønsker å oppleve verden uten den "tåken" den tilfører .

Alt med måte.

Alec

Lenke til kommentar

Mørbanket - ? , neppe .

Det er nok som Helene sier , bare en kjærlig finpuss .

Flott fanget og formidlet Gunnar !

Jeg kan være enig med Oddvar angående nordmenn i utlandet og alkohol men jeg synes dette var et større problem tidligere da sydenturer var et nytt fenomen .

Som Gunnar er også jeg forsiktig med alkoholen , jeg ønsker å oppleve verden uten den "tåken" den tilfører .

Alt med måte.

Alec

Takk Alec! Kjærlig var det nok ikke. Hvis jeg kunne lagt ved lyd, ville dere hørt at dette var langt fra kjærlig. Angående alkohol mener jeg måtehold er viktig, særlig for pensjonister som ønsker å få noe ut av dagen. Jeg var nok ingen festbrems i min ungdom:-). Mvh Gunnar

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...