AnonymDiskusjon Skrevet 1. mars 2017 Del Skrevet 1. mars 2017 Hallo. Er en 20 år gammel gutt her, møtte en jente i samme alder. En jente jeg ble kjent på skolen har jeg fått inntrykk av at ikke har det bra. Har kommet inn i klasserommet med et ganske trist ansikt en gang, lot være å spørre. Andre gang kunne jeg ikke dy meg. Først nektet hun for det og lagde en grimase som viste at hun hadde det bra, men jeg kunne se rett gjennom henne. Så til slutt ga hun seg og fortalte meg alt. Jenta har dårlig selvtillit og åpner seg bare hvis man blir kjent med henne. Hun hadde trøbbel med kjæresten. Hvordan hun behandler henne. At han er to personer. Han hadde sendt masse rare medinger til bestevennine om henne, flørtet med henne. Og at han ikke gjør ting uten å avtale med henne. Når de krangler kan han si masse dritt til henne om ting hun allerede er veldig svak på, for eksempel at "det ikke er hans skyld at hun har dårlig selvtillit". Jeg har fått inntrykk av at jenta sammenligner seg selv med andre jenter og sliter psykisk. Hun trener ganske mye, om ikke to ganger dagen noen ganger. Jeg vet egentlig ikke. Jeg har aldri hatt en sånn følelse hvor jeg synes synd på noen før. Denne jenta fortjener mye bedre, veldig empatisk og snill, men nå har hun investert mye tid sammen med kjæresten. Han har vært mye hjemme hos henne og familien og god barndomskompis. Hun sa hun aldri skulle ha barn med han ihvertfall, når jeg spurte henne. Da er det såklart vannskelig å slå opp. Hva kan jeg gjøre her? En utrolig flott jente, men hun vet ikke det selv. Prøver å fortelle henne at hun er bra som hun er og er en fantastisk jente, og ikke minst pen(ja, hun er pen), men vet ikke om det går inn på henne. Anonymous poster hash: 21cdd...65a Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 1. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2017 Hallo. Er en 20 år gammel gutt her, møtte en jente i samme alder. En jente jeg ble kjent på skolen har jeg fått inntrykk av at ikke har det bra. Har kommet inn i klasserommet med et ganske trist ansikt en gang, lot være å spørre. Andre gang kunne jeg ikke dy meg. Først nektet hun for det og lagde en grimase som viste at hun hadde det bra, men jeg kunne se rett gjennom henne. Så til slutt ga hun seg og fortalte meg alt. Jenta har dårlig selvtillit og åpner seg bare hvis man blir kjent med henne. Hun hadde trøbbel med kjæresten. Hvordan hun behandler henne. At han er to personer. Han hadde sendt masse rare medinger til bestevennine om henne, flørtet med henne. Og at han ikke gjør ting uten å avtale med henne. Når de krangler kan han si masse dritt til henne om ting hun allerede er veldig svak på, for eksempel at "det ikke er hans skyld at hun har dårlig selvtillit". Jeg har fått inntrykk av at jenta sammenligner seg selv med andre jenter og sliter psykisk. Hun trener ganske mye, om ikke to ganger dagen noen ganger. Jeg vet egentlig ikke. Jeg har aldri hatt en sånn følelse hvor jeg synes synd på noen før. Denne jenta fortjener mye bedre, veldig empatisk og snill, men nå har hun investert mye tid sammen med kjæresten. Han har vært mye hjemme hos henne og familien og god barndomskompis. Hun sa hun aldri skulle ha barn med han ihvertfall, når jeg spurte henne. Da er det såklart vannskelig å slå opp. Hva kan jeg gjøre her? En utrolig flott jente, men hun vet ikke det selv. Prøver å fortelle henne at hun er bra som hun er og er en fantastisk jente, og ikke minst pen(ja, hun er pen), men vet ikke om det går inn på henne. Anonymous poster hash: 21cdd...65a Spiser veldig sunt og er veldig opptatt av koshold. Anonymous poster hash: 21cdd...65a Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå