Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Ekstra inntekt - hjemmefra - tips og råd

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg sliter mye med min økonomi. Har masse gjeld og ting blir bare værre og værre pga lån, renter, fakturaer osv osv....Løst problemer delvis med refinansiering av gjeld, men sliter fortsatt med økonomi fordi når jeg betaler fakturaer, alle utgifter, regninger osv osv har jeg ikke så mye penger å leve med... Men det er viktigst at jeg stanset og begrenset unødvendig forbruk av penger.

neste steg i mitt liv er å finne ekstra inntekt slik at jeg nedbetaler min gjeld så fort som mulig, men det er klært at det blir en lang prosess. Har ikke så mye alternatifer, fordi jeg jobber fast og har fast inntekt. Har familie og har ikke mulighet å finne ekstra jobb.

Jeg har tenkt mye i det siste hvordan kan jeg tjene litt ekstra penger hjemmegra når og hvis jeg finner fri. Det jeg kan si er at jeg kan finne 1-2 timer per dag, i noen perioder kanskje litt mer, hvor jeg kan jobbe hjemmefra. Men da er det neste spørsmål : Hva?

Her trenger jeg en del av tips og råd. Hva er det som kan man gjøre hjemmefra og tjene ekstra penger?

Jeg er relativt flink med data, med flere språk, flink med tall og tenker å bruke disse kompentanse om jeg finner noe som kan gi meg mulighet å tjene litt ekstra hver måned.

Håpet at jeg får het gode tips..Takker på forhånd...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sysler med det samme selv faktisk. Har gått uten jobb i 2 år snart og de jobbene som lyses ut er det hundrevis av søkere på så sjangsen er liten. Jeg driver med litt forskjellig, kjøper, fikser og selger biler, startet et enkeltmannsforetak for et år siden der jeg planlegger å starte i media (reportasjer,webside osv). Planene er mange.

Føler du deg kompetent så kan du kanskje starte med kursvirksomhet. Innen data, programmer osv -alt etter hva du kan.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...