Rippieshippid Skrevet 1. mars 2017 Del Skrevet 1. mars 2017 Er det mulig å tjene penger på resikulering? Vet du om noen som betaler for plast/papp/metall? Hvordan gjør man dette best mulig? Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 2. mars 2017 Del Skrevet 2. mars 2017 Lav pris og vanskelig å få tak i metall hvis man skal leve av det, men det er ikke noe problem å finne en skraphandler som betaler en rettferdig pris. Det blir isåfall å annonsere med at du henter metallting som folk skal kaste. Her er litt priser, men det er rent metall som er ferdig til å brukes tror jeg så skrapprisen er vesentlig lavere. Dette er som du ser ikke norske priser, men gir en liten pekepin. https://www.quandl.com/collections/markets/industrial-metals Plast og papp vet jeg ikke, men jeg tviler på at det er mulig å selge og tjene penger på det uten å prosessere det selv, for eksempel lage slike pellets de bruker når de skal lage ting av plast. Tror akkurat det koster mer enn det smaker. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 2. mars 2017 Del Skrevet 2. mars 2017 Det er mange firmaer som lever av gjenvinning. Du kan jo starte med å se på hjemmesidene deres: www.renas.no www.elsirk.no www.batteriretur.no www.ngn.no Bare for å ha nevnt noen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå