KompleX Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 (endret) Noen som vet om denne er noe god? Virker ganske stilig å rå på utseendet ivertfall. Noen som vet konkret eller har erfaringer med dem? (Har desverre ikke link.) Endret 2. desember 2003 av KompleX Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Koss er lydkvalitet uansett hva de leverer spør du meg. Kvaliteten ellers er isåfall den som må betviles, selv om jeg aldri har hatt noe problem med det heller. Er selv en lykkelig eier av et Koss-headsett --> de med bare en streng over hodet...kommer ikke på hva de heter nå... men..har unnskyldning (sjekk tiden) God natt! Lenke til kommentar
shahin Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 (endret) Beklager at jeg skriver selv om jeg ikke har noen erfaringer fra den modellen, men vil bare si at kabelen og pluggen på Koss er av dårlig kvalitet. Har hatt problemer med Porta Pro og ThePlug kanskje 5-10 ganger på 2 år, og det er kjipt å være uten hodetelefoner i 3-12 uker hver gang. Kan anbefale Sennheiser derimot som bruker tykkere kabel. Den er også avtakbar på noen modeller så man ikke skader lederne hvis man tråkker på kabelen e.l. Kabelen kan kjøpes løst på disse modellene til en billig penge og utskiftes på 10 sekunder. Som en "bonus" er jo lyden også bedre. Menmen, hvis du går for Koss bør du i det minste passe veldig godt på å behandle de bra for reparasjonstiden er som sagt ubeskrivelig lang (3-12 uker) Endret 3. desember 2003 av shahin Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 3. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2003 (endret) Beklager at jeg skriver selv om jeg ikke har noen erfaringer fra den modellen, men vil bare si at kabelen og pluggen på Koss er av dårlig kvalitet. Har hatt problemer med Porta Pro og ThePlug kanskje 5-10 ganger på 2 år, og det er kjipt å være uten hodetelefoner i 3-12 uker hver gang. Kan anbefale Sennheiser derimot som bruker tykkere kabel. Den er også avtakbar på noen modeller så man ikke skader lederne hvis man tråkker på kabelen e.l. Kabelen kan kjøpes løst på disse modellene til en billig penge og utskiftes på 10 sekunder. Som en "bonus" er jo lyden også bedre. Menmen, hvis du går for Koss bør du i det minste passe veldig godt på å behandle de bra for reparasjonstiden er som sagt ubeskrivelig lang (3-12 uker) Kan hende. Men nå er jo 3AA pro gasnke mye dyrere enn Porta Pro. Men det kan jo selfølgelig hende at Koss sine kabler er av generelt dårlig kvalitet. Endret 4. desember 2003 av KompleX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå