Gå til innhold

The Legend of Zelda: Breath of the Wild på GameStop

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har forhåndsbestilt TLoZ på GameStop. Jeg ble akkurat ringt opp og blitt sagt at spillet koster egentlig 700 kr der. Dette er mye mer en jeg forventet og angrer litt. Skal jeg kansellere og kjøpe heller på elkjøp? Hvordan evt kansellerer jeg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1. Det er alt for mye.

2. Med mindre du skal ha det på midnattslansering ringer du og sier at du ikke vil ha det likevel.

3. Kjøpt det hos noen andre for 150 kr mindre, evt., hvis du har MasterCard fra DNB kjøper du det hos Expert mellom 2. og 3. mars og får 20 % rabatt.

Lenke til kommentar

1. Det er alt for mye.

2. Med mindre du skal ha det på midnattslansering ringer du og sier at du ikke vil ha det likevel.

3. Kjøpt det hos noen andre for 150 kr mindre, evt., hvis du har MasterCard fra DNB kjøper du det hos Expert mellom 2. og 3. mars og får 20 % rabatt.

Problemet er at jeg allerede har betalt 600 for det. Det jeg trodde var den høyeste prisen.

Lenke til kommentar

Det ser ikke dumt ut i det hele tatt. Det er rekke grunner for å avbestille, og ingen av de har GameStop noe som helst med å gjøre. Uansett, med mindre du skal benytte deg av midnattslanseringen (hente det 00.01 fredag), så er det bare logisk å kjøpe det et annet sted.

Trust me. Jeg jobber i butikk, og det der er ikke kleint i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Tror du jeg får det på release et annet sted da? Det kan vel være holdt av andre steder, eller solgt ut på dagen. Burde jeg? 700 kr er stivt ja, og jeg forventet ikke sånt fra gamestop. Har de ingen å stole på lenger?

Endret av MrCuzNT
Lenke til kommentar

Skrev det i en annen tråd, men om du skal ha det til Wii U, så virker det som om du allerede kan kjøpe det med Click&Collect på en del Expert butikker.

Kommer tilbake med rapport på det i morgen.. :p

Si ifra hvis det funker :)
Lenke til kommentar

Skrev det i en annen tråd, men om du skal ha det til Wii U, så virker det som om du allerede kan kjøpe det med Click&Collect på en del Expert butikker.

Så bra funket det. :p 

1c119927dd4c14650aa129fe1fbf6a3a.png

Lenke til kommentar

Så bra funket det. :p

1c119927dd4c14650aa129fe1fbf6a3a.png

Haha. Det var verdt å prøve da :p
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...