HarriVittu Skrevet 1. mars 2017 Del Skrevet 1. mars 2017 (endret) Hei! Har meget nylig begynt å filme litt mens jeg gamer arma, kanskje noen er interessert i innholdet! Kommer til å publisere en blanding av kortere videoer med musikk, og noe lengre videoer med kun ingame + teamspeak-lyd. Er med i et amerikansk og et norsk community, så blir litt variasjon på innholdet i forhold til språk Her er et eksempel - setter pris på konstruktiv kritikk, da jeg har ekstremt mye å lære! Legger til et annet eksempel - dette er videoen jeg er mest fornøyd med redigeringsmessig hittil. Endret 1. mars 2017 av HarriVittu Lenke til kommentar
nagina Skrevet 1. mars 2017 Del Skrevet 1. mars 2017 Vet ikke om det er ment til å være morsomt men jeg fant de første "2min" ganske morsomt... Første skytescene og han bommer alle skudd... Navnet var litt kullt da, Norwegian Task Force Nei men seriøst, etter skytescenen så stoppet jeg video'n! Lenke til kommentar
Smultring77 Skrevet 1. mars 2017 Del Skrevet 1. mars 2017 Stå på Beste måten å lære på Lenke til kommentar
HarriVittu Skrevet 1. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2017 (endret) Vet ikke om det er ment til å være morsomt men jeg fant de første "2min" ganske morsomt... Første skytescene og han bommer alle skudd... Navnet var litt kullt da, Norwegian Task Force Nei men seriøst, etter skytescenen så stoppet jeg video'n! Når man skyter på mål på opptil over dobbelt så langt unna som våpenets effektive rekkevidde, og ikke vet vindretning langs kulebanen, er det vanskelig å få treff Endret 1. mars 2017 av HarriVittu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå