Gå til innhold

Arma 3 videoer

Anbefalte innlegg

Hei! Har meget nylig begynt å filme litt mens jeg gamer arma, kanskje noen er interessert i innholdet! Kommer til å publisere en blanding av kortere videoer med musikk, og noe lengre videoer med kun ingame + teamspeak-lyd. Er med i et amerikansk og et norsk community, så blir litt variasjon på innholdet i forhold til språk :) Her er et eksempel - setter pris på konstruktiv kritikk, da jeg har ekstremt mye å lære!

Legger til et annet eksempel - dette er videoen jeg er mest fornøyd med redigeringsmessig hittil.

Endret av HarriVittu
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet ikke om det er ment til å være morsomt men jeg fant de første "2min" ganske morsomt... Første skytescene og han bommer alle skudd...  :rofl: Navnet var litt kullt da, Norwegian Task Force :p Nei men seriøst, etter skytescenen så stoppet jeg video'n!

Lenke til kommentar

Vet ikke om det er ment til å være morsomt men jeg fant de første "2min" ganske morsomt... Første skytescene og han bommer alle skudd... :rofl: Navnet var litt kullt da, Norwegian Task Force :p Nei men seriøst, etter skytescenen så stoppet jeg video'n!

Når man skyter på mål på opptil over dobbelt så langt unna som våpenets effektive rekkevidde, og ikke vet vindretning langs kulebanen, er det vanskelig å få treff ;)

Endret av HarriVittu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...