veroks Skrevet 1. mars 2017 Del Skrevet 1. mars 2017 Hei, min trofaste Audi har no begynt å forsyne meg med kun varme i varmeapparatet. Dette er eit 2 sone anlegg med digital temperaturregulering. Noken som har noke tips? Lenke til kommentar
toreae Skrevet 1. mars 2017 Del Skrevet 1. mars 2017 Er det AC som ikke virker? Litt mer opplysninger om bilen og feilen skader ikke. Har du fått avlest feilkoder? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 1. mars 2017 Del Skrevet 1. mars 2017 Virker den automatiske reguleringen av varmen som den skal? Slik at du får 18 og 23 hvis du stiller inn det? Er det bare kjøling som ikke funker? Det kan være mange feilkilder, som for lite kjølevæske pga lekkasje i kondensator eller slanger, manglende innslag av kompressorclutch eller annet. Lenge siden bilen fikk A/C-service? Lenke til kommentar
daruu Skrevet 1. mars 2017 Del Skrevet 1. mars 2017 I noen biler så blåser varmeapparatet kun varmt om det står på "tinerutemodus", er ikke så enkelt som det? Lenke til kommentar
veroks Skrevet 2. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2017 Hei, muligens litt lite informasjon i utgangspunktet :-) Temperaturreguleringa virker ikkje i det heile. Om eg stiller temp på 26 grader eller heilt ned til LO så er det like varmt det som kjem ut. Har ikkje hatt noke avlesing av feilkoder. Denne tinemodusknappen har eg prøvd å slå på og av utan noko suksess. Det er vel nokre elektroner på villspor ;-) får stikke innom eit eller anna verksted å få lest av. Tippar det er ein eller anna sensor. Lenke til kommentar
toreae Skrevet 2. mars 2017 Del Skrevet 2. mars 2017 Er endel klaffer som kan ha hengt seg opp. På noen biler er det slik at om du trykker på to knapper på en gang, kan du få opp en liste med diverse data som temperaturer, hvor klaffer er, turtall på motor og ac-kompressor, hastighet og masse mer. Søk på: audi ac hidden codes og lignende. Er du heldig så får du en komplett liste som vil vise om noen av klaffene henger. Lenke til kommentar
lafe Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 Ac vil du aldri få til å fungere på bilen nå. Her er det bare sette på vag com lese av feilkoder, også teste spjeldmotorene se om dem er i gjorden, eller om det er selve betjeningen som ofte kan ta kvelden. Du kan også ha problem temperatursensor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå