johniver Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 MÆF har uten tvil best kebab! http://www.youtube.com/watch?v=9f1bTg_T7ek Lenke til kommentar
goggen92 Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Min favoritt er torgets kebab (kristiansand) Yummi! Litt sånn på siden... Syns kebabsjappeutvalget i Stavanger er helt latterlig. Nå vet jeg sikkert ikke om alle... noen som vet om noen dugelige? jupp du har den rett mellom dolly og sub way, så har du den som er best som ligger over narvesen(kansje det er en 7-eleven) på andre siden av burgerking, så har du en på tasta ved shell stasjonen rett ved tastaveden skole. alle disse har gode eller greie kebaber. Lenke til kommentar
Mr. Moody Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Grytelokket har den beste kebaben jeg har spist, og det verste lokalet Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Bor selv på Nesbru, og min mening er at de ikke kan lage god nok kebab for mine ganer. Bislett har et ufortjent rykte som Snappy's i Drammen heller hadde fortjent. Lenke til kommentar
sixx Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Bare østlandskebab her... Sesam i Trondheim sier jeg bare... tidenes beste kebab! skikkelig hjemmelagd:) Dyrt, men verdt hver eneste krone. eneste plassen jeg har spist kebab i edru tilstand, og faktisk satt pris på kebab... hehe Lenke til kommentar
covah Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Sier vel kanskje mest om kvaliteten på de stedene du har spist på tidligere? Lenke til kommentar
southparkman Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Har bislett tatt seg opp igjen? De var jo helt suverene for et par år siden, men de siste gangene jeg har spist der har de ikke vært i nærheten av gammelt nivå. Men det begynner å bli en stund siden. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Zakos grill på Sørlandet 4 the win Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå