Anders Leipsland Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 http://kebabguiden.no/top10.shtml kommentarer? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Bislet kebabhouse er suverene, fortjener HELT KLART den plasseringen :thumb: Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Hva skal jeg si? Det ER en grunn til at jeg har spist på Bislett over 40 ganger kanskje. )) Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Hva skal jeg si? Det ER en grunn til at jeg har spist på Bislett over 40 ganger kanskje. )) Jepps Jens, han kebabkokken er litt av en hingst Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 oohh yeah! finnes ikke bedre Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 oohh yeah! finnes ikke bedre Kebabkokken? Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 hell no! INGEN banker bislett kebab house! Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 bare østlands kebab her! pleier å ete en kebab inniblandt på havnekebab Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Har aldri spist kebab i hele mitt liv jeg! Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Supergrill og Nesbru kebab på 2.plass. De skulle vært på første. Supergrill mannen gir meg stor kebab til liten pris støtt og stadig, ekstra stor is også. Han er helt. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Huff. Kebab. Sikkert derfor Jensemann og Haltan er så rare Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Huff. Kebab. Sikkert derfor Jensemann og Haltan er så rare Sier DU? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Hvor er Kebab GUD? Liker ikke kebab jeg, for takke meg til pizza og Burger fra (oooo) helige Toto Lenke til kommentar
Vectrex Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Min favoritt er torgets kebab (kristiansand) Yummi! Litt sånn på siden... Syns kebabsjappeutvalget i Stavanger er helt latterlig. Nå vet jeg sikkert ikke om alle... noen som vet om noen dugelige? Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Tydelig at HalTan ikke har besøkt Minuttburger i Lillestrøm, for der serveres det kebab med himmelske kulinariske egenskaper. En real feinschmecker-kebab! Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Nesbru sier jeg bare Det er kebab Plassen sin det , Hadde de hatt muligheten for kort så hadde dette vært en 1 plass. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Kebabsjappa uten navn ved fjortistorget i Ålesund har relativt god kebab klokka 3-4 på natta etter ei real fyll. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Foretrekker pizza, hamburger, pommes frites, osv. foran kebab. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Jeg har aldri vært på bislett (kanskje på tide å komme seg tid ), men New Beirut Kebab på 2. plass der er min klare favoritt. Er fast kunde der på lørdagskvelden etter bytur. Du får ikke mer mat for 35,- (Stor kebab) noe sted i hele oslo! Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Nesbru sier jeg bare Det er kebab Plassen sin det , Hadde de hatt muligheten for kort så hadde dette vært en 1 plass. Nesbru kebab eier fint, men supergrillen har god den også. Tar kort gjør de også. De skal åpne en sjappe i nærheten av Asker sentrum snart slik at de kan ha lenge oppe igjen (ved fontana i Asker sier ryktene) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå