Gå til innhold

LG 55UH770V HDR 4K Amazon Prime Video

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg prøver å Spille av Sneaky Pete i Dolby Vision 4k, men oppnår bare 1080p gjennom appen. Jeg har 500 mbit linje fra Alitibox og tv er koblet til med ethernet kabel.

Er det noe jeg kan gjøre for å få dette til? Innstillinger på tv osv.

Kontaktet LG support og de mener det er et Amazon problem...

Noen som har fått dette til på en LG TV?

På forhånd takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så vidt jeg vet så har ikke Amazon appen Dolby vision men kun vanlig HDR.

For the grand tour på min C6 Oled så må jeg alltid huske å sjekke at jeg går inn på riktig versjon i Amazon appen da 1080 er en versjon av serien mens 4K HDR er en egen versjon inne på samme app, så det er mulig at dette også er saken for sneaky Pete?

Har tenkt å sjekke serien ut selv etterhvert, men har ikke studert Amazon appen mer en grand tour foreløpig.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har sett etter det er bare et valg for både Sneaky Pete og The Grand Tour, men takk for forslaget. Får ikke 4k på The Grand tour heller.

Hørtes merkelig ut, kan du si hvilken versjon av Amazon du har og dato på oppdateringen? Så kan jeg sjekke om min LG Oled får en annen versjon en din lcd.

Jeg har vell webOS 3 men det er mulig du har det samme, ikke sikkert det har noe å si heller.

Endret av Bendorama
Lenke til kommentar

Jeg har sett etter det er bare et valg for både Sneaky Pete og The Grand Tour, men takk for forslaget. Får ikke 4k på The Grand tour heller.

Hørtes merkelig ut, kan du si hvilken versjon av Amazon du har og dato på oppdateringen? Så kan jeg sjekke om min LG Oled får en annen versjon en din lcd.

Jeg har vell webOS 3 men det er mulig du har det samme, ikke sikkert det har noe å si heller.

Takk,

Tv har web OS 3.3.1. firmware 04.30.65

Det oppgis ikke bildekvalitet på noe av innholdet før du begynner å spille av.. 

Endret av zapzap
Lenke til kommentar

Skal sjekke det i kveld når jeg kommer hjem, men firmware versjonen på TVen er nok vanskelig å sammenligne med siden det er to ulike skjermer, men jeg tenkte om du kunne sjekke hvilken versjon av Amazon appen du har? Tror det skal stå i app "butikken" når du trykker på Amazon ikonet.

Lenke til kommentar

Skal sjekke det i kveld når jeg kommer hjem, men firmware versjonen på TVen er nok vanskelig å sammenligne med siden det er to ulike skjermer, men jeg tenkte om du kunne sjekke hvilken versjon av Amazon appen du har? Tror det skal stå i app "butikken" når du trykker på Amazon ikonet.

Amazon v.1.0.8

Lenke til kommentar

Min er datert 04/01/2017 versjon 1.0.8.

Men det ser faktisk ut til at 4K og HDR innholdet til Amazon er mer skrøpelig en jeg så for meg, jeg har bare sett grand tour til nå og det er forsovet den eneste jeg har klart å finne istad som er i ultra HD faktisk.

Jeg har to The grand tour å velge i mellom:

The Grand tour season 1

The Grand tour season 1 [ultra HD]

Første nevnte er så klart i HD mens andre er i 4K og i HDR.

Sneaky Pete finner jeg bare i vanlig HD.

Endret av Bendorama
Lenke til kommentar

Min er datert 04/01/2017 versjon 1.0.8.

Men det ser faktisk ut til at 4K og HDR innholdet til Amazon er mer skrøpelig en jeg så for meg, jeg har bare sett grand tour til nå og det er forsovet den eneste jeg har klart å finne istad som er i ultra HD faktisk.

Jeg har to The grand tour å velge i mellom:

The Grand tour season 1

The Grand tour season 1 [ultra HD]

Første nevnte er så klart i HD mens andre er i 4K og i HDR.

Sneaky Pete finner jeg bare i vanlig HD.

Takk for at du skjekket, men Jeg har bare et grand tour valg...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...