moft Skrevet 28. februar 2002 Del Skrevet 28. februar 2002 i disse dager sender dem ut regninger med en svarkonvolutt der du kan bestille enda flere "tjenester" fra dem ... bruk konvolutten (porto betalt) til å sende dem en klage og noen stein eller din daglige reklame fra posten. Lenke til kommentar
dragon Skrevet 28. februar 2002 Del Skrevet 28. februar 2002 HALLO!!!!! For noe barnslige stunts!! Tenk deg at DU hadde et firma da, og folk sendte deg masse dritt?!!!!! Lenke til kommentar
shahin Skrevet 28. februar 2002 Del Skrevet 28. februar 2002 De waster (les: stjeler) kundenes penger, hvorfor ikke ta igjen ved å la dem waste penger på porto? De øker riktignok prisene for å dekke tapet, de får dårligere rykte, mister kunder osv. (noe som vi har sett den siste tiden). Du er ikke voksen før du tør å være barnslig :smile: Lenke til kommentar
moft Skrevet 28. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2002 disse grådige drittsekkene forstår bare at dårlig kundebehandling er dårlig om det går utover pengene deres. -hvis DU var stelenor , og folk klaget på forumet her og ellers , kunne du gi deg en god f*** i det , det gjør rettogslett ingenting... -hvis du var stelenor og ikke kunne sende ut en reklame , uten at folk sendte klager tilbake i konvoluttene , og du betalte folk for å åpne disse , ville du faktisk ønske å gjøre noe med det ! Lenke til kommentar
kruger Skrevet 28. februar 2002 Del Skrevet 28. februar 2002 Skjønner ikke hvorfor dere klager så mye... Kundesupporten er kanskje ikke så bra, men så behøver du for f**n ikke være Einstein for å få dette til å virke. Ellers er dem nok litt dyrere i pris, men det er dem jo alltid på alt. Men utenom prisen har mitt ADSL abonnement vært en drøm. Blitt disconneced engang!, to hvis det tell når jeg fikk nappet ut strømmen. kruger (Tror det er en bug i forumet??) <font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: kruger på 2002-02-28 09:21 ]</font> <font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: kruger på 2002-02-28 09:21 ]</font> <font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: kruger på 2002-02-28 09:21 ]</font> [ Denne Melding var redigert av: kruger på 2002-02-28 09:22 ] Lenke til kommentar
alos Skrevet 28. februar 2002 Del Skrevet 28. februar 2002 Kan banne på at jeg skal fylle den konvolutten med bly! Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 28. februar 2002 Del Skrevet 28. februar 2002 eller anthrax? gammle 30pins ram brikker? bildekk? mugg? coca korker? siste tlf. regninga? Telehor suger maxx Lenke til kommentar
snesoey Skrevet 28. februar 2002 Del Skrevet 28. februar 2002 Quote: On 2002-02-28 08:31, dragon skrev:HALLO!!!!!For noe barnslige stunts!!Tenk deg at DU hadde et firma da, og folk sendte deg masse dritt?!!!!! Om du hadde eget firma, hadde du behandlet kundene dine slik som sTjELENOR gjør? Men, kan heller ikke si jeg støtter alle forslagene som har blitt lagt frem her. Lenke til kommentar
tintin77 Skrevet 3. mars 2002 Del Skrevet 3. mars 2002 Latterlig diskusjon Hvordan i granskauen skal man plass til bildekk i en konvolutt Potetmel må jo være bedre Kansje litt tvilsomt Men j.... morsomt så lenge du ikke blir tatt Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 3. mars 2002 Del Skrevet 3. mars 2002 Quote: On 2002-02-28 09:20, alos skrev:Kan banne på at jeg skal fylle den konvolutten med bly! God idè!!!!! skal jeg også gjøre!!! HAHAHAHAHA!! Lenke til kommentar
SR1Data Skrevet 3. mars 2002 Del Skrevet 3. mars 2002 Jeg skal gi dere som ikke kan kommunisere uten en hel masse fraser om ''Telehor'' etc. etc. Send en skriftelig klage enten pr mail eller brev og forklar dere på en sakelig måte. For å være helt ærlig , ingen gidder å¨svare på en hel masse svada fra (fjortiser) som ikke har lært seg godt Norsk språkbruk. SR1Data.KonsulentTjenester. Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 3. mars 2002 Del Skrevet 3. mars 2002 Tenkte jeg skulle sende dem en av mine sur truser..he he he.. Lenke til kommentar
TuMaz Skrevet 3. mars 2002 Del Skrevet 3. mars 2002 He he. Jeg sender konvolutten full av gull. Det er jo så tungt! Så må de betale masse porto... Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 4. mars 2002 Del Skrevet 4. mars 2002 Telenor dobler prisen på nytegning av ISDN, øker månedsavgiften på ISDN, stopper utbyggingen av ADSL pga det ikke lønner seg - Og de har et rekordoverskudd på over 10 milliarder!! Det forteller litt om hvor sprengt i huet de folkene som har ansvar for pengene hos telenor er... Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 De er for grådige, de eier hele telenettet i Norge, allikevel er de de dyreste. Ikke belast postgangen med konvolutter fylt med stein o.l, kast heller steinen direkte på Telenor ansatte og eiendom =) (Dette var en spøk og skal ikke taes alvorlig av noen) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå