Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

hvordan gi (dårlig) feedback til telehor (stelenor)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De waster (les: stjeler) kundenes penger, hvorfor ikke ta igjen ved å la dem waste penger på porto?

 

De øker riktignok prisene for å dekke tapet, de får dårligere rykte, mister kunder osv. (noe som vi har sett den siste tiden).

 

Du er ikke voksen før du tør å være barnslig :smile:

disse grådige drittsekkene forstår bare at dårlig kundebehandling er dårlig om det går utover pengene deres.

 

-hvis DU var stelenor , og folk klaget på forumet her og ellers , kunne du gi deg en god f*** i det , det gjør rettogslett ingenting...

 

-hvis du var stelenor og ikke kunne sende ut en reklame , uten at folk sendte klager tilbake i konvoluttene , og du betalte folk for å åpne disse , ville du faktisk ønske å gjøre noe med det !

Skjønner ikke hvorfor dere klager så mye...

Kundesupporten er kanskje ikke så bra, men så behøver du for f**n ikke være Einstein for å få dette til å virke.

 

Ellers er dem nok litt dyrere i pris, men det er dem jo alltid på alt.

 

Men utenom prisen har mitt ADSL abonnement vært en drøm.

Blitt disconneced engang!, to hvis det tell når jeg fikk nappet ut strømmen.

 

kruger

 

(Tror det er en bug i forumet??)

 

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: kruger på 2002-02-28 09:21 ]</font>

 

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: kruger på 2002-02-28 09:21 ]</font>

 

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: kruger på 2002-02-28 09:21 ]</font>

 

[ Denne Melding var redigert av: kruger på 2002-02-28 09:22 ]

Quote:


On 2002-02-28 08:31, dragon skrev:

HALLO!!!!!


For noe barnslige stunts!!

Tenk deg at DU hadde et firma da, og folk sendte deg masse dritt?!!!!!




 

Om du hadde eget firma, hadde du behandlet kundene dine slik som sTjELENOR gjør?

Men, kan heller ikke si jeg støtter alle forslagene som har blitt lagt frem her.

Jeg skal gi dere som ikke kan kommunisere uten en

hel masse fraser om ''Telehor'' etc. etc.

 

Send en skriftelig klage enten pr mail eller

brev og forklar dere på en sakelig måte. For å være helt ærlig , ingen gidder å¨svare på en hel masse svada fra (fjortiser) som ikke har lært seg godt Norsk språkbruk.

 

 

SR1Data.KonsulentTjenester.

Telenor dobler prisen på nytegning av ISDN, øker månedsavgiften på ISDN, stopper utbyggingen av ADSL pga det ikke lønner seg - Og de har et rekordoverskudd på over 10 milliarder!!

 

Det forteller litt om hvor sprengt i huet de folkene som har ansvar for pengene hos telenor er...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...