Kozesmurf Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 disse har jeg foreløbig problemer med å spille... - Call Of Duty Klarer å spille i max 5 min så klikker driverene og skjermkortet reagerer ikke lengre. Som om det skulle gått varmt. Har ikke overklokka skjermkortet og kjører peltier og vannkjøling på det. Kjøleblokka på undersiden er KALD (fingertesten) Har prøvd å bruke eldre drivere men funker likedann... bruker DirectX 9.b og siste BIOS til hovedkort. Noen forslag ? -Need For Speed Underground Spillet starter rett og slett ikke opp.. svart skjerm... og returnerer til vanlig WinXP Hovedkort - ASUS A7N8X-Deluxe à XP2800 (Uklokka) 1Gb dyr TwinMos Ram (heter vist noe i tillegg der og men husker ikke hva) Hercules ATI Radeon 9800 Pro... (selvfølgeligt) Noen som kan gi generelle tips og råd her ? Har prøvd alt i fra de nyeste driverene til ATI til de 4 siste oppdateringene. Andre problemer er og at jeg klarer ikke å aktivere 8xAGP på den.. hekkans sjiden.. BIOS viser "enable" på 8x-support men WinXP henger når det skal lastet ved pålogging.. ved restart aktiverer den 4xAGP igjen... Ønkser virkelig noen smarte råd her Lenke til kommentar
igy Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 På NFS underground må du stille språk og region til Engelsk(Australsk) på kontrollpanel Lenke til kommentar
ghost7 Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 eg kan hjelpe deg med need for speed underground. eg antar at du har piratversjonen siden det probleme oppstod hjå meg også. viss du setter regionale instillinger til å vere i f.eks australia eller usa(brukar australia sjølv) so skal spele funka. med resten av dine problem kan eg ikkj ehjelpe deg... nyeste driver har sånn restart funkjon, kan slå den på (eller av) kankje det hjelper noko... Lenke til kommentar
Kozesmurf Skrevet 2. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2003 nyeste driver har sånn restart funkjon, kan slå den på (eller av) kankje det hjelper noko... såg eg kunne slå den av og på.. men det nyttet lite det.. kortet oppfører seg som om det går varmt.. har vifte på siden som blåser luft inn og rett på skjermkortet som igjen gir kjøling til ribbene som er plassert på undersiden av CPU (som er plenty kald nok) og ram... har ei vifte oppforbi som spytter ut masse varme.. skal prøve den regionale instillinga eg.. til NFS Underg... dvs.. det er i setup fila ?? for eg får ikje starta opp spillet på noen måte.. bruker no-cd patch som jeg vet andre bruker Lenke til kommentar
ghost7 Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 regionale instillinger i windows.(hele dataen er liksom i australia) control panel>regional and language options spele vart rippa i amerika eller australia,so har produsenten laga forskjellige versjoner for verdens delene(sikkert litt ute og sykler) for at folk ikkje skal kjøpe frå usa eller noko. gud veit.. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 (endret) alle har faktisk problemer med call of duty(som har 9800pro). Du trenger to ting, først direktx 9.ob og så trenger du hot fix driveren til nvidia (som egentlig er catalsys 3.9 ny beta versjon) etter det funker det gull!! knall spill, skvetter som piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip Endret 2. desember 2003 av simalarion Lenke til kommentar
Kozesmurf Skrevet 2. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2003 alle har faktisk problemer med call of duty(som har 9800pro). Du trenger to ting, først direktx 9.ob og så trenger du hot fix driveren til nvidia (som egentlig er catalsys 3.9 ny beta versjon) etter det funker det gull!! knall spill, skvetter som piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip lyst til å fortelle litt mer om denne hotfix driveren ? til hovedkortet da ? henger ikke helt med i farten.. lager Nvidia skjermdrivere til sine kort som også da støtter skjermkort ? har du en link ? hungrer fælt.. som ivrig Battlefield spiller var jo Call of Duty plommå i egge ass.. Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Fix for call of duty http://www.ati.com/support/infobase/4291.html Bruk denne driveren 3.10Beta For NFS Undergrund så legg til amerikansk språk. Du trenger IKKE å ha amerikansk som "default" men trenger bare å legge til språket. Lenke til kommentar
Solarstone Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 takk så jævlig mye =) skjønte ikke bæret når Call of duty plutselig klikka..trodde det nye Sapphire 9600 Xt kortet mitt var ødelagt jeg =) peew... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå