CaZpeR Skrevet 2. mars 2017 Del Skrevet 2. mars 2017 Dette begynner å bli hysterisk! Herre fred. Har en kompis som heller ikke har hørt et eneste pip. Altså vi har ikke fått noe som helst mail om at varen er sendt. La det være sagt: det er Platekompaniet jeg er oppgitt over, pakken klarer jeg å vente på. Platekompaniet har en nettbutikk jeg er svært skeptisk til. De har enda ikke fått orden på mine sider slik at man kan se ordrene sine. Hadde 3 spill forhåndsbestilt fra dem og jeg skulle kansellere 1 og måtte sende mail til kundeservice for å vite hva jeg hadde bestilt... Om man logger inn på siden og velger ordrehistorikk så får man bare en blank side uten tekst. Slik har det vært i mange år nå... Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 2. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2017 Fuck Nintendo. Var på Kompletts pick up point nå, og fikk ikke lov å ta ut pakka fordi Nintendo nekter dem før i morgen. Lenke til kommentar
KoKo_ Skrevet 2. mars 2017 Del Skrevet 2. mars 2017 Fuck Nintendo. Var på Kompletts pick up point nå, og fikk ikke lov å ta ut pakka fordi Nintendo nekter dem før i morgen. Er vel ikke så rart? Samme gjelder vel i alle butikker for alle produkter med release-dato. 2 Lenke til kommentar
gunda91 Skrevet 2. mars 2017 Del Skrevet 2. mars 2017 Jeg har nettopp fått vite av roomien min at Platekompaniets sending med Joycons+Snipperclips kom i postkassa i dag. Lenke til kommentar
DracoSwitch Skrevet 2. mars 2017 Del Skrevet 2. mars 2017 Har, som nevnt tidligere, gitt opp hele releasen over nett. Bergsala skuffer og nettbutikkene skuffer med hvordan de håndterer kundeservicen. Heldigvis har jeg gode kontakter i lokale butikker. Ordrene mine fra CDON med konsoll, div tilbehør og Zelda Lim.Edt. går rett i retur når den dukker opp neste uke. Har fått tak i konsoll og lim.edt. på lokal Elkjøp, som jeg henter i morgen tidlig. Tilbehør har jeg booket på lokal Gamestop i morgen tidlig. Min medlidenhet til alle de som ikke får det levert til i morgen. Det som også er synd, er at dette gir så elendig reklame for Nintendo og deres produkter. Og er det noe jeg ønsker, så er det at Nintendo kan fortsette å være en del av å innovere gaming industrien. Og da er et proffesjonelt salgsledd en viktig del av dette. Huff. Da fikk jeg løst verdensproblemer.. 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 2. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2017 Fuck Nintendo. Var på Kompletts pick up point nå, og fikk ikke lov å ta ut pakka fordi Nintendo nekter dem før i morgen.Er vel ikke så rart? Samme gjelder vel i alle butikker for alle produkter med release-dato. Selvsagt. Men når jeg får hentemelding med beskjed om at varen kan hentes, burde jeg også få informasjon om at det ikke gjelder før i morgen. Litt mer info fra Bergsala og Komplett hadde vært noe. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. mars 2017 Del Skrevet 2. mars 2017 Fuck Nintendo. Var på Kompletts pick up point nå, og fikk ikke lov å ta ut pakka fordi Nintendo nekter dem før i morgen. Den følelsen å gå tomhendt ut Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 2. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2017 Fuck Nintendo. Var på Kompletts pick up point nå, og fikk ikke lov å ta ut pakka fordi Nintendo nekter dem før i morgen. Den følelsen å gå tomhendt ut Var ikke den eneste der, haha. Mange sinte folk. Går greit for min del da jeg har fri i morgen Lenke til kommentar
Phithor Skrevet 2. mars 2017 Del Skrevet 2. mars 2017 (endret) Tenkte å tipse folk om at DNB mastercard gir 20% rabatt på kjøp hos Expert(minus forhåndsbestillinger). https://www.dnb.no/privat/nettbank-mobil-og-kort/kort/supertilbud.html Endret 2. mars 2017 av Phithor Lenke til kommentar
Makrell i tomat Skrevet 2. mars 2017 Del Skrevet 2. mars 2017 Da har jeg mottatt Zelda i postkassa fra platekompaniet (som jeg bestilte rett etter Switchen som en egen ordre), men Switchen har jeg ikke hørt noe fra... Hva skjer Platekompaniet? Lenke til kommentar
hein Skrevet 2. mars 2017 Del Skrevet 2. mars 2017 Komplett ser ut til å ha surret det til denne gangen. Bestilte 10.01.17, og behandlet ikke orderen før 14:22 idag.... Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 2. mars 2017 Del Skrevet 2. mars 2017 Platekompaniet skrev som svar på min forespørsel for over fire timer siden at pakken var sendt og at posteb ville sende meg sporingsnummer. Klokken er passert fire, ingen mail fra posten. Ei heller i spamfilteret. Appen sier ingenting er på vei. Og platekompaniet har ikke engang et nr jeg kan ringe. Kun mail som sikkert ikke blir betjent særlig lenge etter fire. Det står de garanterer svar innem 48 timer. Sukk. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. mars 2017 Del Skrevet 2. mars 2017 Da har jeg mottatt Zelda i postkassa fra platekompaniet (som jeg bestilte rett etter Switchen som en egen ordre), men Switchen har jeg ikke hørt noe fra... Hva skjer Platekompaniet? Spill blir fortere sendt ut, en hva switch blir den er større i eske da. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 2. mars 2017 Del Skrevet 2. mars 2017 Hurra!!! Men får den vel neppe i morgen. Skal sjekke sendingsnr straks. Kjære kunde, Vi vil informere om at din pakke nå er sendt fra vårt lager. Du kan spore forsendelsen ved å trykke på sendingsnummeret. Lenke til kommentar
Makrell i tomat Skrevet 2. mars 2017 Del Skrevet 2. mars 2017 (endret) Platekompaniet skrev som svar på min forespørsel for over fire timer siden at pakken var sendt og at posteb ville sende meg sporingsnummer. Klokken er passert fire, ingen mail fra posten. Ei heller i spamfilteret. Appen sier ingenting er på vei. Og platekompaniet har ikke engang et nr jeg kan ringe. Kun mail som sikkert ikke blir betjent særlig lenge etter fire. Det står de garanterer svar innem 48 timer. Sukk. Jeg fikk NETTOPP mail om at Switchen har blitt sendt! Så da håper jeg du også har fått det Edit: Ser der ja! Da kan vi feire Endret 2. mars 2017 av Makrell i tomat Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 2. mars 2017 Del Skrevet 2. mars 2017 Eh... Dette er ikke en sporbar sending. 02.03.2017 16:41 Sendingen blir levert i din postkasse. Se detaljer Postkassen min?? Lenke til kommentar
Makrell i tomat Skrevet 2. mars 2017 Del Skrevet 2. mars 2017 Eh... Dette er ikke en sporbar sending. 02.03.2017 16:41 Sendingen blir levert i din postkasse. Se detaljer Postkassen min?? Samme her... Så den blir faktisk levert som A-post slik som det stod på mine sider? Hvordan skal de få plass til den i postkassa om jeg tør spørre? Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 2. mars 2017 Del Skrevet 2. mars 2017 Sist jeg fikk en pakke levert slik ble deb lagt ute på gata av postnord og forlatt blant folk, og jeg fikk en sms om at den lå i postkassen. Dette er dog bring. Man kan håpe på bedre opplevelse med dem. Lenke til kommentar
gunda91 Skrevet 2. mars 2017 Del Skrevet 2. mars 2017 Hvis noe ikke passer i postkassa blir det levert til postkontoret/post i butikk. Det tas en avgjørelse på brevterminalen før utkjøring om hvorvidt det er vits å ta med "brevet" på en postombæringsrunde eller om den skal rett til hentekontoret. Dersom de er i tvil sendes det ut med postbudet som fysisk forsøker. Dersom han/hun ikke lykkes kommer brevet til nærmeste hentekontor neste virkedag. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå