MR SPEED Skrevet 1. mars 2017 Del Skrevet 1. mars 2017 Men hva får du opp om du prøver å spore pakken via posten? Her. Lenke til kommentar
Galneryus Skrevet 1. mars 2017 Del Skrevet 1. mars 2017 Jokingnutria, da er pakken bare registrert hos Posten. Den blir nok levert av Gamezone til Posten i morgen. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 1. mars 2017 Del Skrevet 1. mars 2017 Ser Gamezone har fortsatt noen maskiner på lager... https://gamezone.no/avdelinger/spill/nintendo-switch Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 1. mars 2017 Del Skrevet 1. mars 2017 Minnekortet de selger i rubrikken under er mer enn dobbelt så dyrt som vanlig pris for merket og størrelsen på andre nettbutikker. Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 1. mars 2017 Del Skrevet 1. mars 2017 (endret) Men hva får du opp om du prøver å spore pakken via posten? Her. Det var som jeg trodde ja, forhåndsmeldt. Det vil si at når Gamezone pakker varene så printes det ut en etikett med mottakers addresse osv. Da får Bring/Posten beskjed om at det snart kommer en pakke inn til dem, selv om den fortsatt ligger på lager hos Gamezone. Det er veldig irriterende at det er slik, jeg har ved et par anledninger fått sendingsbekreftelse på mail med sporingsnummer og det hele, men så har pakken bare vært forhåndsmeldt (på det meste to dager før den faktisk ble sendt). Kjipt, men håper du får den i løpet av fredag da Endret 1. mars 2017 av BadFurDay Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 1. mars 2017 Del Skrevet 1. mars 2017 Ja dessverre så har GZ begynt å prise seg ut på endel ting som er populært. Sett dem gjort det flere ganger nå..ikke bra. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 1. mars 2017 Del Skrevet 1. mars 2017 (endret) Og forresten... hjelper lite å sensurere sendingsnummeret når det fortsatt står i klartekst i adressefeltet. Vurderer å legge meg tidlig sånn at 2. Mars kan komme fortere. 28,5 timer igjen til jeg kan hente min Endret 1. mars 2017 av CaZpeR Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 1. mars 2017 Del Skrevet 1. mars 2017 2k for Zelda LE?! Import vare, så kosta de mye å få tak i Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. mars 2017 Del Skrevet 1. mars 2017 Minnekortet de selger i rubrikken under er mer enn dobbelt så dyrt som vanlig pris for merket og størrelsen på andre nettbutikker. Er bare til å styre unna ja. 1 Lenke til kommentar
sumodonut Skrevet 1. mars 2017 Del Skrevet 1. mars 2017 Da har jeg og lagt inn en forhåndsbestilling på switch og zelda hos expert, valgte hent i butikk, så da får vi se om den ikke kan smyge seg med forsendelsene av konsoller litt tidligere ;D Lenke til kommentar
Karakter Skrevet 2. mars 2017 Del Skrevet 2. mars 2017 (endret) . Endret 2. mars 2017 av Ringom Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 2. mars 2017 Del Skrevet 2. mars 2017 Kjøp og salg på forumet er forbudt Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 2. mars 2017 Del Skrevet 2. mars 2017 Expert reklamerer med 20% rabatt på alle varer hvis man betaler med mastercard. Link. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 2. mars 2017 Del Skrevet 2. mars 2017 Expert reklamerer med 20% rabatt på alle varer hvis man betaler med mastercard. Link. Nice. Endte opp med å handle Nintendo Switch, Logitech MX Master, gtx 1060 (til samboer) og en ny mobil, ble en del kr spart 2 Lenke til kommentar
johnviggo Skrevet 2. mars 2017 Del Skrevet 2. mars 2017 Nå håper jeg virkelig jeg hører noe fra Elkjøp. Kundesenteret påsto at det allerede var sendt til meg i går, men syns det da er litt rart at jeg ikke har fått noe bekreftelse på epost eller melding fra posten. Så antar det egentlig sendes i dag. Får vel innfinne seg med at den ikke ankommer før på mandag eller senest tirsdag. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 2. mars 2017 Del Skrevet 2. mars 2017 Må jo bare ønske lykketil til alle som har bestilt ifra CDON.. De er vanvittig trege med å sende ut pakker. Bestilte en PS4 Pro forrige fredag. Den ble plukket og lagt til sending på mandag, har fått sporingsnummer men det står at Posten ikke har mottatt noe som helst. Og selv ikke i dag så har CDON levert pakken til Posten... Om de er like "effektive" med Nintendo Switch så kan det bli lenge å vente for mange. Lenke til kommentar
KoKo_ Skrevet 2. mars 2017 Del Skrevet 2. mars 2017 Jeg har heller ikke hørt noe fra Elkjøp. Fikk bekreftet fra Chat at de sendte før for 2 dager siden 3.3... Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 2. mars 2017 Del Skrevet 2. mars 2017 Må jo bare ønske lykketil til alle som har bestilt ifra CDON.. De er vanvittig trege med å sende ut pakker. Bestilte en PS4 Pro forrige fredag. Den ble plukket og lagt til sending på mandag, har fått sporingsnummer men det står at Posten ikke har mottatt noe som helst. Og selv ikke i dag så har CDON levert pakken til Posten... Om de er like "effektive" med Nintendo Switch så kan det bli lenge å vente for mange. Det tar noen ekstra dager før det kommer noe på sporingen da de sendes fra Sverige og første linje på sporingen kommer først når den kommer til Norge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå