MR SPEED Skrevet 9. mars 2017 Del Skrevet 9. mars 2017 (endret) Enda ikke noe nytt på sporingen for selve knosollen jeg bestilte fra Elkjøp, lurer på når den skal dukke opp noen gang. Glad jeg bare dro ut og kjøpte en på fredag i stedet, ellers hadde det blitt latterlig lang ventetid... Neste gang kjøper du hos Gamezone, de er raske til å sende ut, nesten en uke etter release nei det er for dårlig av Elkjøp att de ikke greier gjøre bedre jobb. Endret 9. mars 2017 av Jokingnutria 1 Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 9. mars 2017 Del Skrevet 9. mars 2017 Kjøpte mitt originale på Elkjøp, vil tro de fleste som selger switch også har tilbehør.Var innom den lokale Elkjøpen på lørdag og der fantes dette ikke et eneste fnug av noe produkter. Var som om Switch ikke eksisterte. Coop Obs har en mengde med produkter, alt fra spill til tilbehør til starter packs. Lenke til kommentar
kero79 Skrevet 9. mars 2017 Del Skrevet 9. mars 2017 Kjøpte mitt originale på Elkjøp, vil tro de fleste som selger switch også har tilbehør.Var innom den lokale Elkjøpen på lørdag og der fantes dette ikke et eneste fnug av noe produkter. Var som om Switch ikke eksisterte. Coop Obs har en mengde med produkter, alt fra spill til tilbehør til starter packs. Har Zelda og Pro kontroll pluss at jeg har bestilt skjermbeskytter og reisebagg på nett. Klarer meg lenge med det:) Var bare et lite hjertesukk på hvor dårlig den lokale Elkjøpen er når det gjelder Nintendo produkter. Lenke til kommentar
Mør stønt-ape Skrevet 9. mars 2017 Del Skrevet 9. mars 2017 Vil bare nevne: Nå har sporingsnummeret på Switchen fra Elkjøp blitt aktiv. Ble sendt fra Oslo nå i kveld. 1 Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 9. mars 2017 Del Skrevet 9. mars 2017 (endret) Fortsatt ikke mulig å spore for meg. Får ringe opp igjen i morgen og høre. Vil bare få den så jeg kan levere den tilbake Og der var den på postkontoret.... Får bare dra og hente den for så og levere tilbake. Det tok jammen tid, selv om størsteparten av skylden ligger nok hos Bring/Posten i dette tilfellet Endret 10. mars 2017 av Kadaju Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 10. mars 2017 Del Skrevet 10. mars 2017 For de av dere som endelig får pakkene fra Elkjøp i dag, be om at de sjekker navn på selve pakken. Min var ført opp under feil navn, sannsynligvis den som har blit listet øverst på bulk shippingen. Jeg hadde også kollinummer osv å vise til som gjorde at jeg kunne bekrefte at det var min. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 17. mars 2017 Del Skrevet 17. mars 2017 Gamezone fakturerte meg 340 kr for retur av switch, fir en dritt nettbutikk, siste gangen... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 17. mars 2017 Del Skrevet 17. mars 2017 Hvorfor? Man får ikke igjen pengene for frakten såklart om man benytter angreretten. Lar man bare pakken gå i retur uten å bli hentet ut fra postkontoret er det vanlig å ilegges et lite «straffegebyr». Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 17. mars 2017 Del Skrevet 17. mars 2017 Hvorfor? Man får ikke igjen pengene for frakten såklart om man benytter angreretten. Lar man bare pakken gå i retur uten å bli hentet ut fra postkontoret er det vanlig å ilegges et lite «straffegebyr». Sa ifra til de og trengte da ikke å hente ut pakken og ordne returlapp fikk jeg beskjed om Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 17. mars 2017 Del Skrevet 17. mars 2017 Da høres 340 kroner ganske rimelig, det er du som skal betale frakt begge veier. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 18. mars 2017 Del Skrevet 18. mars 2017 Gamezone fakturerte meg 340 kr for retur av switch, fir en dritt nettbutikk, siste gangen... Synes du virkelig at Gamezone skal tape penger på fraktkostnader fordi DU ombestemmer deg og returnerer varen? Slik opererer alle nettbutikker og ikke bare Gamezone bare så det er sagt. 1 Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 18. mars 2017 Del Skrevet 18. mars 2017 (endret) Gamezone fakturerte meg 340 kr for retur av switch, fir en dritt nettbutikk, siste gangen...Synes du virkelig at Gamezone skal tape penger på fraktkostnader fordi DU ombestemmer deg og returnerer varen? Slik opererer alle nettbutikker og ikke bare Gamezone bare så det er sagt.Aldri skjedd før, har kun betalt frakten for da de sender meg varen, men oftest har de kun tatt tilbake varen og jeg får pengene tilbake Feks Platekompaniet, sendte inn switch og zelda LE, sendt i to pakker, ingen faktura fra de. Det er ordentlig service Endret 18. mars 2017 av David_1214 Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 18. mars 2017 Del Skrevet 18. mars 2017 Men hvordan gjorde du det med platekompaniet? Hentet du pakken for så å sende inn? Eller lot være å hente slik som med gamezone. Det er forskjell. Ene er å la være å hente pakke mens andre er å benytte seg av angreretten. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 18. mars 2017 Del Skrevet 18. mars 2017 Men hvordan gjorde du det med platekompaniet? Hentet du pakken for så å sende inn? Eller lot være å hente slik som med gamezone. Det er forskjell. Ene er å la være å hente pakke mens andre er å benytte seg av angreretten. Gjorde akkurat det samme Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 18. mars 2017 Del Skrevet 18. mars 2017 Men hvordan gjorde du det med platekompaniet? Hentet du pakken for så å sende inn? Eller lot være å hente slik som med gamezone. Det er forskjell. Ene er å la være å hente pakke mens andre er å benytte seg av angreretten.Gjorde akkurat det samme Ok. Kjenner ikke betingelsene til PK, men det er vanlig å ta betalt om en pakke ikke blir hentet. For å la være å hente pakke er ikke det samme som å benytte seg av angreretten. Lenke til kommentar
FonderPrism Skrevet 30. mars 2017 Del Skrevet 30. mars 2017 Noen som har fått tak i Switch de siste dagene/ukene? Ser at et par fysiske Elkjøp, Lefdal og Expert butikker har inne, men ingen nettbutikker. Jeg var innom min lokale Lefdal, og de visste ikke når de fikk inn flere. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 30. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2017 Sliter med å finne en Pro Controller. Har befunnet meg i Japan de siste par ukene og sikkert vært innom 20 store sjapper uten hell. Absolutt helt utsolgt overalt. Ironisk nok så hører jeg om noen butikker som har inne her i Norge, mens jeg ikke klarte å spore opp en i Nintendos hjemland. Noen som har sett noen i fysisk butikk i Oslo? Lenke til kommentar
ostenxx Skrevet 30. mars 2017 Del Skrevet 30. mars 2017 Sliter med å finne en Pro Controller. Har befunnet meg i Japan de siste par ukene og sikkert vært innom 20 store sjapper uten hell. Absolutt helt utsolgt overalt. Ironisk nok så hører jeg om noen butikker som har inne her i Norge, mens jeg ikke klarte å spore opp en i Nintendos hjemland. Noen som har sett noen i fysisk butikk i Oslo? Det ser ut til at enkelte butikker spredt rundt om i landet har kontrolleren på lager. Men per nå synes jeg det virker som om det meste av hardware og ekstrautstyr til Switch er utsolgt overalt. Har Nintendo leveranseproblemer? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. mars 2017 Del Skrevet 30. mars 2017 (endret) Utstyr til Switch hele veien føler jeg på Obs i Haugesund, har ikkei sett en eneste konsoll enda dog. Men sånn var det med Wii U også, konsoller helt i starten men så var de aldri å se. Kun noen spill og litt utstyr. Endret 30. mars 2017 av Mala Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 30. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2017 Nå ser det jo ut til at Switch selger i bøtter og spann over hele verden, så ikke umulig at Nintendo sliter med å levere nok som vi har sett før. Med Wii U var det vel heller motsatt, at butikkene lot være å ta inn så mange på grunn av dårlig salg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå