fnwilborn Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 Jeg fikk mail og sms. OBS! De krever ikke legitimasjon. Ga dem koden og fikk pakken i håndem. Ingen spørsmål stilt. Litt skummelt, så pass godt på koden! Lenke til kommentar
gunda91 Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 (endret) Det er helt vanlig. Legitimasjonskontroll er en tjeneste avsender betaler ekstra for. En såkalt VØT (verdiøkende tjeneste). Å sjekke leg på hver eneste sending som leveres ut er både unødvendig og tidkrevende. Spesielt i post i butikk er det veldig viktig å få kundene unna. Så da må man jobbe raskt. Endret 7. mars 2017 av gunda91 1 Lenke til kommentar
Makrell i tomat Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 Da har jeg fått melding om at Switchen har ankommet postkontoret! Bedre sent enn aldri 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 7. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2017 Noen som vet om fysiske butikker i Bergen med Switch på lager nå? Spør for en venn. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 Jeg fikk mail og sms. OBS! De krever ikke legitimasjon. Ga dem koden og fikk pakken i håndem. Ingen spørsmål stilt. Litt skummelt, så pass godt på koden! Har dama di gitt til bake switch å zelda til deg nå. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 Jeg fikk mail og sms. OBS! De krever ikke legitimasjon. Ga dem koden og fikk pakken i håndem. Ingen spørsmål stilt. Litt skummelt, så pass godt på koden!Har dama di gitt til bake switch å zelda til deg nå.Fikk den i går sene kveld. Så spilte vi litt på hennes save sammen i sengen før vi la oss. God S. i dag har hun fri og jeg er på jobb. Lenke til kommentar
Mør stønt-ape Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 Noen som vet om fysiske butikker i Bergen med Switch på lager nå? Spør for en venn. Expert Nordås og Expert Kleppestø har på lager, og du kan bestille med Click & Collect. (De har på Expert Vestkanten også, men der kan du ikke reservere på nett.) Jeg gikk lei av å vente på Elkjøp, så jeg har reservert hos Expert og skal hente i kveld. Hurra for angrerett. (Fant også ut at jeg får 5% bonus hos Expert, så da er det jo vinn-vinn.) 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 7. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2017 Noen som vet om fysiske butikker i Bergen med Switch på lager nå? Spør for en venn. Expert Nordås og Expert Kleppestø har på lager, og du kan bestille med Click & Collect. (De har på Expert Vestkanten også, men der kan du ikke reservere på nett.) Jeg gikk lei av å vente på Elkjøp, så jeg har reservert hos Expert og skal hente i kveld. Hurra for angrerett. (Fant også ut at jeg får 5% bonus hos Expert, så da er det jo vinn-vinn.) Takker så meget! Expert support sa at de var helt utsolgt i hele Norge tidligere i dag. Men det stemmer jo ikke, når jeg nå går inn og ser på siden. Da blir det nok en Switch på kompisen min i dag. Han var uheldig og fikk en bricked Switch fra Elkjøp, som ikke kan byttes i en ny før slutten av måneden. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 Hentet min Switch med Zelda på expert i går, kjempefornøyd hittil 1 Lenke til kommentar
Mør stønt-ape Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 Da var nå Switch i hus (selv om den jeg bestilte enda ikke har gitt lyd fra seg.) Jeg vil bare takke denne tråden for å kunne dele min frustrasjon med andre som var like uheldige. Hadde ikke overlevd uten! 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 Hentet min Switch med Zelda på expert i går, kjempefornøyd hittil Hææææ?, Spiller du på Console nå, er ikke du 110% pc gamer da. det leste jeg i ITavisens Skjitprattråd da du skriver det der. Lenke til kommentar
wampster Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 Noen som vet hvordan Zelda er på WiiU vs Switch? Samme opplevelsen eller er det noe annerledes? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 Her er en kort sammenligning 1 Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 (endret) Enda ikke noe nytt på sporingen for selve knosollen jeg bestilte fra Elkjøp, lurer på når den skal dukke opp noen gang. Glad jeg bare dro ut og kjøpte en på fredag i stedet, ellers hadde det blitt latterlig lang ventetid... Endret 8. mars 2017 av Kadaju 1 Lenke til kommentar
master air Skrevet 9. mars 2017 Del Skrevet 9. mars 2017 Var innom Platekompaniet i Bogstadveien i går, det så ut som de hadde minst en av hver farge hvis noen fortsatt er desperate. Vil tro de tar samme prisen som på nettet, men jeg spurte ikke. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 9. mars 2017 Del Skrevet 9. mars 2017 3590,- betalte jeg på PK i Oslo. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 9. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2017 Jeg og. Ypperlig kundeservice på Platekompaniet også, så lenge man ikke bestiller online Lenke til kommentar
Ambulan Skrevet 9. mars 2017 Del Skrevet 9. mars 2017 Det er ikke noen som vet om noen butikker i Oslo som selger futteral/cover til Switch? Tør liksom ikke å bare legge den rett ned i sekken uten noe beskyttelse.. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 9. mars 2017 Del Skrevet 9. mars 2017 Kjøpte mitt originale på Elkjøp, vil tro de fleste som selger switch også har tilbehør. Lenke til kommentar
kero79 Skrevet 9. mars 2017 Del Skrevet 9. mars 2017 Kjøpte mitt originale på Elkjøp, vil tro de fleste som selger switch også har tilbehør. Var innom den lokale Elkjøpen på lørdag og der fantes dette ikke et eneste fnug av noe produkter. Var som om Switch ikke eksisterte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå