Vikers88 Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 Ugh.. Står fortsatt forhåndsmeldt med forventet levering 3. mars på min bestilling fra Elkjøp Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 Forhåndsmeldt med forventet levering 7 mars hos meg, Elkjøp... Lenke til kommentar
Athen Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 (endret) Sitter her å fikler med Pro-kontrolleren jeg var å hentet idag. Konsollen som ble "sendt" 2. mars er fortsatt på forehåndsmeldt.Merkelig nok står fortsatt pakken for pro-kontrolleren på forhåndsmeldt på posten sine sider og i appen enda, selv om jeg har vært å hentet den. Endret 3. mars 2017 av Athen Lenke til kommentar
Vannlinjen Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 Ugh.. Står fortsatt forhåndsmeldt med forventet levering 3. mars på min bestilling fra Elkjøp Samme her. Er ikke irritert lenger på forhandler, er irritert på posten. Maken til udugelighet skal man lete lenger etter. Lenke til kommentar
Typho Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 Ble en tur til Elkjøp på meg i dag også. Plukket med meg konsoll og Zelda collectors edition Pakken fra cdon går i retur til uka. Lenke til kommentar
johnviggo Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 Forhåndsmeldt, 6. Mars, Trondheim. Lenke til kommentar
Dobbeltabbe Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 Fortsatt bare melding om pakke, ikke sendt fra NetOnNet ihvertfall. Selv om det sto i mailen at ordren skulle sendes i dag... Så er det bare å finne spill! Og se om jeg klarer å vente til gubbens bursdag i juni Løye min kom fra netonnet i natt til oslo ... merkligt att du ikkje har fått din sendt enda .. :/ Den ble sendt rundt midnatt, og var fremme i fire-tida i dag Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 Var innom en Expert butikk og skulle hente noen varer, så at det var 10+ switch i hylla (trondheim). Så enten har de fått inn sykt mange eller så er ikke pågangen så stor. Bare et tips til de som fortsatt vil ha. Tipper også Elkjøp har Lenke til kommentar
Xazz Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 Nintendo Switch bestilt fra Elkjøp er meldt videresendt hos Posten i Oslo i kveld med forventet levering utenfor Trondheim 7. Mars. Til sammenligning bestilte jeg også et 200gb minnekort til bruk i Switch på mandag: 28. februar19:35 KRISTIANSAND SSendingen er under transport3. mars18:05 Sendingen kan være forsinket.14:37 OSLO Sendingen er sortert og videresendt. Forsinkelsen på minnekortet er det kun Posten som kan klandres for. 4 dager fra Krisitansand til Oslo... For leveringen av Nintendo Switch synes jeg Bergsala også må ta litt av skylden for når de ikke åpner for hensyn til avstand posten må leveres til. Var i kontakt med Elkjøp gjennom chat 2 ganger og jeg fikk også beskjed om at den var sendt fra de tidlig torsdag. Holder en knapp på at Elkjøp har gjort det de kan innenfor restriksjonene den gangen her ettersom Posten sine problemer er så synlige. Lenke til kommentar
Digitize Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 Ble en tur til Elkjøp på meg i dag også. Plukket med meg konsoll og Zelda collectors edition Pakken fra cdon går i retur til uka. Samme her! Bestilte fra Lefdal 18. januar og de/Posten har ikke klart å levere (forventet levering står fortsatt som 3. mars). I dag kjøpte jeg Switch på coop obs for 3500 + pro kontrolleren og Zelda. Så går pakken fra Lefdal i retur på mandag/tirsdag whatever dag den måtte dukke opp! Spiller Zelda og storkoser meg 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 Hvis du ikke har sett bildene, se etter Her er det noen bilder flere en 1 bilde, jeg tar di bildene for å glede andre ja di som ikke har fått switch å Zelda da. Lenke til kommentar
Fontastic1 Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 Ikke hørt noe fra posten eller pk idag, sendingen er ikke sporbar. Er veld bare å smøre seg med tålmodighet og vente til neste uke med å teste ut Zelda Lenke til kommentar
Typho Skrevet 4. mars 2017 Del Skrevet 4. mars 2017 Ble en tur til Elkjøp på meg i dag også. Plukket med meg konsoll og Zelda collectors edition Pakken fra cdon går i retur til uka. Samme her! Bestilte fra Lefdal 18. januar og de/Posten har ikke klart å levere (forventet levering står fortsatt som 3. mars). I dag kjøpte jeg Switch på coop obs for 3500 + pro kontrolleren og Zelda. Så går pakken fra Lefdal i retur på mandag/tirsdag whatever dag den måtte dukke opp! Spiller Zelda og storkoser meg Smooth Hva kostet Pro kontrolleren hos Coop Obs? Lenke til kommentar
MrCradock Skrevet 4. mars 2017 Del Skrevet 4. mars 2017 799 for Pro-kontrolleren hos Obs Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 4. mars 2017 Del Skrevet 4. mars 2017 Da er min pakke fra Platekompaniet klar for henting 1 Lenke til kommentar
Fontastic1 Skrevet 4. mars 2017 Del Skrevet 4. mars 2017 Da er min pakke fra Platekompaniet klar for henting Hvor holder du til? Lenke til kommentar
tmespe Skrevet 4. mars 2017 Del Skrevet 4. mars 2017 Min pakke fra platekompaniet står fortsatt som forhåndsmeldt. Og fra Elkjøp har jeg ikke en gang mottatt sporing. Ingen butikker i Oslo som har på lager heller. Lenke til kommentar
Fontastic1 Skrevet 4. mars 2017 Del Skrevet 4. mars 2017 Samme her, fremdeles kun forhåndsmeld. Lever i et lite håp om at jeg får den idag Lenke til kommentar
tmespe Skrevet 4. mars 2017 Del Skrevet 4. mars 2017 Samme her, fremdeles kun forhåndsmeld. Lever i et lite håp om at jeg får den idagDet er vel heller tvilsomt. RamGuy fikk sporing på sin i går. Tror ikke PK har sendt alle pakkene. Ringte posten og de sa at de kun var forhåndsmeldt. Lenke til kommentar
shaker Skrevet 4. mars 2017 Del Skrevet 4. mars 2017 (endret) Min pakke ble "sendt" fra Platekompaniet den 2. mars men den er ikke sporbar i følge bring. Siste gang jeg handlet der. Endret 4. mars 2017 av shaker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå