RamGuy Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 Hvordan kom du i kontakt med CDON? Alle knapper som heter kundeservice og kontakt oss på nettsidene deres fungerer ikke hos meg... Har en PS4 som ble sendt på mandag som enda ikke er plukket opp av Posten i følge sporingen... Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 (endret) Hvordan kom du i kontakt med CDON? Alle knapper som heter kundeservice og kontakt oss på nettsidene deres fungerer ikke hos meg... Har en PS4 som ble sendt på mandag som enda ikke er plukket opp av Posten i følge sporingen... de har en live chat, bruker dog firefox, vet ikke hvordan det er med andre nettlesere Endret 3. mars 2017 av Leffi78 Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 hva skjer om jeg lar være å hente pakken min fra Platekompaniet? går den automatisk i retur etter 2 uker og jeg får alle pengene igjen? ingen returgebyr etc ? Jeg hadde snakket med platekompaniet. Kanskje du kan levere i butikk også. Men de fleste tar gebyr for uavhentede pakker. Men hindrer deg ikke i å bruke angrerett da. Må du fylle ut skjemaet og sende tilbake til platekompaniet. Ser på hjemmesidene deres at du må dekke returkostnadene selv. Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 hva skjer om jeg lar være å hente pakken min fra Platekompaniet? går den automatisk i retur etter 2 uker og jeg får alle pengene igjen? ingen returgebyr etc ? da må du betale eventuelle fraktomkostninger så sant du ikke benytter deg av angrefristskjemaet Lenke til kommentar
Karakter Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 (endret) Noen som IKKE har fått tak i Nintendo Switch i Oslo området? Endret 3. mars 2017 av Ringom Lenke til kommentar
gravypressure Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 hva skjer om jeg lar være å hente pakken min fra Platekompaniet? går den automatisk i retur etter 2 uker og jeg får alle pengene igjen? ingen returgebyr etc ? Se min kommentar over. Du må melde fra om at du ønsker å benytte angrefristen, samt si til posten at du nekter mottak. Da går den i retur uten kostnad. Hvis du bare lar være å hente så tar posten et gebyr for uavhentet pakke. Og hvis du henter den ut må du selv betale frakt for retur... Lenke til kommentar
Magnusss Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 Hei, det står at zelda er i Oslo og er sortert. Dette var kl 04 i natt. Er det da mulig at den kommer her til Lier i løpet av dagen og klar for henting? Lenke til kommentar
Arctic V Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 Hei, det står at zelda er i Oslo og er sortert. Dette var kl 04 i natt. Er det da mulig at den kommer her til Lier i løpet av dagen og klar for henting? Min er ble også sortert i Oslo i natt og ble levert til Lierstranda terminal i dag tidlig (skal til Hønefoss). Hvis den ikke har blitt sendt fra Oslo enda, tviler jeg på at du får den i dag. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 Platekompaniet og Posten fortsetter å skuffe. Første svarer ikke på mail lenger, etter tidligere å ha svart raskt men svevende. De sa sist den var sendt, uten sporing. Postens app sier at varen er forhåndsmeldt, og uten sporing. Ringte til Posten og de sa at pakken HADDE sporing, men kunne ikke fortelle meg hvor den var. Den ville gi en beskjed i appen når den kom fram var alt jeg fikk vite. Sukk. I det minste har jeg fått tak i Zelda. Lenke til kommentar
Vannlinjen Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 Platekompaniet og Posten fortsetter å skuffe. Første svarer ikke på mail lenger, etter tidligere å ha svart raskt men svevende. De sa sist den var sendt, uten sporing. Postens app sier at varen er forhåndsmeldt, og uten sporing. Ringte til Posten og de sa at pakken HADDE sporing, men kunne ikke fortelle meg hvor den var. Den ville gi en beskjed i appen når den kom fram var alt jeg fikk vite. Sukk. I det minste har jeg fått tak i Zelda. Det virker som om sporingssystemet ikke virker slik det skal. Pakken min er også forhåndsmeldt, men det står likevel forventet levering i dag. Vi får se om dette stemmer eller ikke. Lenke til kommentar
johnviggo Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 Hei, det står at zelda er i Oslo og er sortert. Dette var kl 04 i natt. Er det da mulig at den kommer her til Lier i løpet av dagen og klar for henting? Min har heller ikke kommet noe videre etter sortering kl 04 i natt. Min skal til Trondheim. Lenke til kommentar
Magnusss Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 Hei, det står at zelda er i Oslo og er sortert. Dette var kl 04 i natt. Er det da mulig at den kommer her til Lier i løpet av dagen og klar for henting? Min er ble også sortert i Oslo i natt og ble levert til Lierstranda terminal i dag tidlig (skal til Hønefoss). Hvis den ikke har blitt sendt fra Oslo enda, tviler jeg på at du får den i dag. Ah så utrolig kjedelig.. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 Platekompaniet og Posten fortsetter å skuffe. Første svarer ikke på mail lenger, etter tidligere å ha svart raskt men svevende. De sa sist den var sendt, uten sporing. Postens app sier at varen er forhåndsmeldt, og uten sporing. Ringte til Posten og de sa at pakken HADDE sporing, men kunne ikke fortelle meg hvor den var. Den ville gi en beskjed i appen når den kom fram var alt jeg fikk vite. Sukk. I det minste har jeg fått tak i Zelda. Det virker som om sporingssystemet ikke virker slik det skal. Pakken min er også forhåndsmeldt, men det står likevel forventet levering i dag. Vi får se om dette stemmer eller ikke. Den meldingen kan du nok se bort ifra. Det hadde jeg på en pakke sendt på mandag, den sto med forventet levering på tirsdag og nå er det fredag og det står fremdeles at de ikke har mottatt noe som helst. Virker som det er et salig rot med det meste om dagen og kundeservicen fra de diverse nettbutikkene er rett og slett lavmål. Lenke til kommentar
GimleSag Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 Fy fasan om jeg ikke får den i dag. Da blir jeg sykt skuffa. Har en kompis som bor en time herfra, og han fikk hentemelding i formiddag. Noe som skurrer. Lenke til kommentar
Vannlinjen Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 (endret) Platekompaniet og Posten fortsetter å skuffe. Første svarer ikke på mail lenger, etter tidligere å ha svart raskt men svevende. De sa sist den var sendt, uten sporing. Postens app sier at varen er forhåndsmeldt, og uten sporing. Ringte til Posten og de sa at pakken HADDE sporing, men kunne ikke fortelle meg hvor den var. Den ville gi en beskjed i appen når den kom fram var alt jeg fikk vite. Sukk. I det minste har jeg fått tak i Zelda. Det virker som om sporingssystemet ikke virker slik det skal. Pakken min er også forhåndsmeldt, men det står likevel forventet levering i dag. Vi får se om dette stemmer eller ikke. Den meldingen kan du nok se bort ifra. Det hadde jeg på en pakke sendt på mandag, den sto med forventet levering på tirsdag og nå er det fredag og det står fremdeles at de ikke har mottatt noe som helst. Virker som det er et salig rot med det meste om dagen og kundeservicen fra de diverse nettbutikkene er rett og slett lavmål. Virker som om de har unngått å gi tilstrekkelig informasjon for å sanke flest mulige forhåndsbestillinger. På en side er det klandringsverdig, på en annen må man stille spørsmål ved Bergsalas forretningsmetoder (ved mindre de ble overkjørt av Nintendo). Å sende pakker én dag i forveien i et langstrakt land som Norge er latterlig. Det må nesten sees på som bevisst forsøk på å hindre folk i å få maskinen ved slipp. Endret 3. mars 2017 av Vannlinjen 1 Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 Ingen tvil om at mye ligger på Bergsala og Nintendo. Men at nettbutikkene går fra å svare relativt raskt til å knapt nok svare på forespørsel og har absolutt null informasjonsflyt og mange til og med er såpass frekke at de påstår at pakker blir sendt flere dager før hva som er reelt er jo helt håpløst. Er inneforstått med at jeg ikke vil få konsollen før ut i neste uke. Det er også forsåvidt helt greit, men den elendige kommunikasjonen og kundeservicen til Platekompaniet gjør at jeg nesten har lyst til å forhøre med om en slags kompensasjon for dette er ikke akseptabelt. 1 Lenke til kommentar
Abellen Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 (endret) Platekompaniet og Posten fortsetter å skuffe. Første svarer ikke på mail lenger, etter tidligere å ha svart raskt men svevende. De sa sist den var sendt, uten sporing. Postens app sier at varen er forhåndsmeldt, og uten sporing. Ringte til Posten og de sa at pakken HADDE sporing, men kunne ikke fortelle meg hvor den var. Den ville gi en beskjed i appen når den kom fram var alt jeg fikk vite. Sukk. I det minste har jeg fått tak i Zelda. Snakket selv med posten, de fortalte at alle varer som kommer ifra Oslo (platekompaniet) er uansett to dager forsinket pga. feil med terminalen..... Platekompaniet nekter å svare på post angående dette, sikkert i håp om at folk ikke benytte angreretten. Og logistikk avdelingen til Platekompaniet er kun tilgjengelig via mail, og butikkene kan ikke hjelpe deg hvis man har bestilt via nettbutikkene. Blir nok ikke noe switch på meg før ut i neste uke....... Endret 3. mars 2017 av Abell Lenke til kommentar
Athen Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 Hvis pakkene fra platekompaniet er forsinket med to virkedager vil vi ikke få pakkene våre før på mandag, da søndag ikke er virkedag. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 (endret) #)"/!!""#¤¤!!!!!!! Snakket nettopp med en veldig hyggelig fyr hos Posten. Han sjekket kollinummeret for Switch fra Platekompaniet og kunne fortelle meg at pga flytting og problemer i Oslo ville ikke pakken bli sendt før mandag, i verste fall. Den gode nyheten er at det VIL bli sporingsmuligheter på et tidspunkt, men pga problemenene i Oslo var det umulig å si når dette ville skje. Per nå var den ikke engang registrert som ankommet Postens lokaler. Det var ikke annet å gjøre enn å smøre seg med tålmodighet sa han. Dangit. Endret 3. mars 2017 av fnwilborn Lenke til kommentar
xiira Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 Noen som har bestilt til henting i butik på expert, Oslo? Bestilte natt til 01.03 og kundeservice mente den ble sendt fra sverige 2 mars, mens sporings nummeret viser 39 kolli som ble sendt rundt 12 idag. Merkelig. Tipper det blir Switch først på mandag/tirsdag Fikk intrykk her at det var noen som hadde ventet utenfor expert idag tidlig og fått kjøpt. Litt kjipt av expert å selge unna til folk som ikke har forhåndsbestilt, men håper det var utenfor Oslo dette var snakk om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå