Arctic V Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 En forklaring kan være driftsmeldingen Posten kom med i går: "02.03.17 | 10:00 Posten og Bring flytter inn i nye lokaler i Oslo. I og under flytteprosessen fra eksisterende produksjonslokaler til nytt bygg med nye sorteringsmaskiner, må det påregnes noe forsinkelser i behandlingen og fremsending av pakker. Forsinkelsen vil gjelde Bedriftspakker og Servicepakker som sendes til/fra Oslo eller via Oslo. Pakker til/fra nedenstående geografiske områder er ikke berørt og vil fremsendes i henhold til fremsendingstabell Trøndelag – Nord Norge postnummer 7000-9999 Trøndelag – Møre postnummer 6000-7999 Vestlandet – Sørlandet Postnummer 4000-5999" Lenke til kommentar
GeneralKenobi Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 Leveransen min fra Elkjøp ble lovet sendt så fort som mulig i går. Ble tydeligvis ikke sent før i går kveld og den står fortsatt kun som forhåndsmeldt på posten sine sider. Blir nok Zelda fri helg ja... 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 Var greit med folk på Gamestop i Kongsberg idag tidlig. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 Er i samme bås som dere som har bestilt hos cdon.no, har bare fått sporingsnummer men ingen oppdatering siden onsdag. Bare "sendingen er registrert". Temmelig fortvilandes og det blir siste gang jeg bruker cdon. Beste av alt er at alle klikk på "kundeservice" og "kontakt oss" på nettsidene ikke fungerer hos meg... Lenke til kommentar
Niram Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 Noen butikker i nærheten av Oslo s som har inne? Skal dit nå. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 Er i samme bås som dere som har bestilt hos cdon.no, har bare fått sporingsnummer men ingen oppdatering siden onsdag. Bare "sendingen er registrert". Temmelig fortvilandes og det blir siste gang jeg bruker cdon.Hadde kjørt angrerett 10/10 ganger. Lenke til kommentar
Nighte Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 Jeg gadd ikke vente mer på surret fra Elkjøp så stakk til Expert en halv time før åpning og stod i kø de siste 10 minuttene med 6 andre. Var 6 konsoller totalt så vi fikk, mens de som kom rett før åpningstid gikk glipp av det. Så da leverer jeg tilbake maskinen som kommer i posten etterhvert. Fikk til og med en pro kontroller og likevel ble det billigere enn Zelda+maskin på Elkjøp. Lenke til kommentar
X19x11 Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 Ser ut til at jeg ikke får noe switch selv om den ble lovet til release av spillsjappa Satt hele gårsdagen å ventet på sporingsnummer, bor midt i oslo så vet det tar under 24 timer fra pakken er sendt til jeg har den men den gang ei, bestilte i god tid og hørte med support for å være sikker på å få den men det gjorde jeg ikke alikevel, kjenner jeg er litt skuffet da jeg får spoilers fra alle kanter xD Lenke til kommentar
Kennern Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 Kommer til å sende tilbake maskina og alt i retur til cdon bare for at dem skal tape ett salg, mye retur i disse dager ? Lenke til kommentar
Tønne Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 Var greit å få tak i Switch på Tiller i Trondheim. Var flere igjen da jeg var der rundt kl 10:15. Var dessverre tomt for pro controllere da får holde ut med den som følger med. Lenke til kommentar
X19x11 Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 Da fikk jeg endelig svar fra Spillsjappa, de fikk feil antall fra Nintendo å fant ikke ut av det før de hadde begynt å sende ut i går kveld, så noen av oss som hadde bestilt Switch med grå kontroller må desverre vente til de får inn flere på mandag Lenke til kommentar
Galneryus Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 Bestilte tidlig i januar hos Spillsjappa. Ble sendt ut i går klokken 12. Fikk den i Haugesund klokken 09:30 i dag. Lenke til kommentar
Vannlinjen Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 En forklaring kan være driftsmeldingen Posten kom med i går: "02.03.17 | 10:00 Posten og Bring flytter inn i nye lokaler i Oslo. I og under flytteprosessen fra eksisterende produksjonslokaler til nytt bygg med nye sorteringsmaskiner, må det påregnes noe forsinkelser i behandlingen og fremsending av pakker. Forsinkelsen vil gjelde Bedriftspakker og Servicepakker som sendes til/fra Oslo eller via Oslo. Pakker til/fra nedenstående geografiske områder er ikke berørt og vil fremsendes i henhold til fremsendingstabell Trøndelag – Nord Norge postnummer 7000-9999 Trøndelag – Møre postnummer 6000-7999 Vestlandet – Sørlandet Postnummer 4000-5999" Posten kan ta seg en bolle. I Norge har man unnskyldninger for alt. Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 Elkjøp skylder i hvert fall på omleggingen hos Posten her i Oslo, greit nok for Zelda som faktisk ble registrert den 28. og fikk sporingsnummer for lenge siden, men konsollen fikk jeg ikke mail eller sporingsnummer fra Elkjøp for før kl 21 i går kveld, så den har jeg vanskeligere for å tro. Skulle tro de hadde sporingsnummeret klart uansett om det blir registrert hos Posten eller ikke før i går. Jaja, blir en tur ut om en stund for å se om jeg får kjøpt et annet sted og så blir de jeg får i posten heller returnert. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 En forklaring kan være driftsmeldingen Posten kom med i går: "02.03.17 | 10:00 Posten og Bring flytter inn i nye lokaler i Oslo. I og under flytteprosessen fra eksisterende produksjonslokaler til nytt bygg med nye sorteringsmaskiner, må det påregnes noe forsinkelser i behandlingen og fremsending av pakker. Forsinkelsen vil gjelde Bedriftspakker og Servicepakker som sendes til/fra Oslo eller via Oslo. Pakker til/fra nedenstående geografiske områder er ikke berørt og vil fremsendes i henhold til fremsendingstabell Trøndelag – Nord Norge postnummer 7000-9999 Trøndelag – Møre postnummer 6000-7999 Vestlandet – Sørlandet Postnummer 4000-5999" Vestlandet ikke berørt? Yay us. Lenke til kommentar
tmespe Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 (endret) Dersom posten er problemet, må jo butikkene ha fått beskjed om dette på forhånd. Da er det enda mer håpløst at ting ikke ble sendt ut før i går kveld. Har ikke hørt noe fra verken platekompaniet eller elkjøp. Bor midt i Oslo, så budre ha kommet fort frem. Endret 3. mars 2017 av tmespe 1 Lenke til kommentar
gravypressure Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 Kommer til å sende tilbake maskina og alt i retur til cdon bare for at dem skal tape ett salg, mye retur i disse dager Bare et lite tips til dere som skal sende i retur: Ikke hent ut pakken, men send mail til nettbutikken at du vil benytte angreretten og returnere varen. Videre forteller du posten at du nekter mottak og pakken går da i retur til avsender. Da slipper dere å betale porto for returen eller gebyr for ikke avhentet pakke. 3 Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 Platekompaniet er helt tyst, virker ikke som noe har blitt sendt i det hele tatt i mitt tilfellet. Ser at Expert Slependen som er 5 min unna har noen igjen på lager men la naturligvis igjen DNB MasterCardet hjemme.... Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 (endret) etter hva kundesservice hos cdon sier så har de fått beskjed av nintendo å ikke sende ut før i går, så er vell samme mølla for alle de butikkene med lager i sverige, men hadde uansett ikke forventa levering til release da jeg la inn bestillinga fra 2 dager siden, var samme mølla når psvr kom Endret 3. mars 2017 av Leffi78 Lenke til kommentar
Strym85 Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 hva skjer om jeg lar være å hente pakken min fra Platekompaniet? går den automatisk i retur etter 2 uker og jeg får alle pengene igjen? ingen returgebyr etc ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå