Rosewell1983 Skrevet 24. juli 2017 Del Skrevet 24. juli 2017 (endret) Jeg synes ikke at 1080Ti FE til 3300kr er feilprising. Jeg synes det er rett pris og en god pris. Veldig "hot deal" som det stod når jeg søkte etter gtx 1080ti på prisguiden.no Hadde det stått 330kr hadde det vært en annen sak og da kunne proshop lent seg på avtaleloven og hevet en avtale med "feilprising" som argument og da hadde prisen vært så ellevill at det opplagt var feilprising. Tipper også Ramguy er enig i det. Jeg synes 3300kr er rett pris. Nå er nest billigste kort 7000kr og både jeg og ramguy taper 3700kr vis vi ikke får bestillingene våres fra proshop. Prisen er mye billigere enn neste kort på prisguiden, men proshop sitt produkt er ikke så mye billigere at det er opplagt at det er feilprising. Butikken får jo ha kontroll i sakene sine =D Prøvde meg selv, vet at lillebror skal ha sin første stasjonære til jul som jeg skal bygge så det er jo en fin-fin ting om jeg kan sponse med et GTX 1080 Ti til den prisen 1080 Ti til 3300,- er jo feilprising. Endret 24. juli 2017 av rosewell Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 24. juli 2017 Del Skrevet 24. juli 2017 Det er nok ikke lavt nok til at man ville tapt en sak i forbrukerrådet, men de kan neppe tvinges til å levere noe de ikke "greier" å skaffe (antar de heller kutter varen fra sortimentet enn å selge et knippe kort til den prisen). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå