Gå til innhold

Her er GTX 1080 Ti

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjipt er det jo, men denne syklusen har vi hatt i flere generasjoner. De som skaffer seg Titan burde være klar over hvordan dette foregår innen nå. Titan har jo blitt "erstattet" med "Ti" med ca samme ytelse til lavere priser over flere generasjoner nå.

Lenke til kommentar

Kjipt for mange av folka som allerede har sikret seg Titan XP. Flott for alle oss andre.

Titan xp eierene har hatt topp ytelse i noen mnd. Det koster, men er verdt pengene for noen :)

Ja, men de hadde ikke sett for seg at bruktprisen skulle falle så mye.

Lenke til kommentar

Kjipt for mange av folka som allerede har sikret seg Titan XP. Flott for alle oss andre.

Titan xp eierene har hatt topp ytelse i noen mnd. Det koster, men er verdt pengene for noen :)

Rimelig likt på Titan x maxwell og 980ti også. Jeg kjøpte 3 stk titan x, og grein ikkje pga 980ti :p

Lenke til kommentar

Rimelig likt på Titan x maxwell og 980ti også. Jeg kjøpte 3 stk titan x, og grein ikkje pga 980ti :p

Nja, Titan X Maxwell hadde bedre ytelse enn 980ti.

Tror uansett ikke at det er så mange som har XP. Det er jo ikke til salgs i norske nettbutikker. Må vel bestilles fra Nvidia.

Lenke til kommentar

Det var større forskjell i specs mellom 980Ti og Titan X Maxwell, enn det er mellom 1080Ti og Titan X Pascal da. De sistnevnte korta er veldig like. Så blir nok litt vanskeligere for eiere av Titan XP å selge korta for en god pris.

Selv er jeg glad for at jeg beholdt 980Ti så lenge jeg gjorde. Gleden av å sette inn et 1080Ti kort blir da bare større :)

Lenke til kommentar

Selv går jeg fra GTX 980 til GTX 1080 Ti. Kanskje jeg kan slutte å rive av meg håret på grunn av temmelig ræv ytelse på PG348Q 3440x1440.

Ja det vil jeg tro. GTX 980 var vel et 1080p gaming kort da det kom også, så til 3440x1440 bør 1080Ti gi dobbel fps fra det du har nå. (eller mer?)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...