andersz Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Når jeg skriver mld... legger ikke de nye ordene seg inn så jeg må stave det hvar gang! sinnsykt irriterende.. hvordan fikser man det? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Tror ikke det går an å legge til nye ord. Lenke til kommentar
andersz Skrevet 2. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2003 Det er jo helt villt dårlig! så man må stave vært j**** ord... UFFF!!!! Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Var glad jeg hadde kjøpt min på Elkjøp i våres når den telefonen kom. Leverte den tilbake etter 2 dager pga den "feilen". De fleste har jo et saftigere språk enn det en t9 orbok har og en ordbok som du ikke kan lære nye ord er menningsløs Lenke til kommentar
andersz Skrevet 3. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2003 Skjønner ikke hvordan det er mulig å ikke mekke en sånn ordning... kjøpte den på elkjøp før sommeren nå det nok forsent å klage på det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå