Leif Olsson Skrevet 28. februar 2017 Del Skrevet 28. februar 2017 The Boss Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 1. mars 2017 Del Skrevet 1. mars 2017 Måkenes svar på Bruce Springsteen ? Ett fint bilde er det okke som Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 1. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2017 Måkenes svar på Bruce Springsteen ? Ett fint bilde er det okke som Mvh. Rolf Hei Rolf Ja kanske det, måkenes svar på Bruce Springsteen? Kanske ikke synger like pent, men vha gjør det Takk før hyggelig kommentar Mvh Leif Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 1. mars 2017 Del Skrevet 1. mars 2017 Dette motivet får meg umiddelbart til å tenke på denne: Om jeg hater måker? NEI, er vel svaret mitt på det, men at måker oppfører seg som dyr er det vel ingen tvil om. Måker ser man vel nok av, særlig når dagens fiskefangst skal sløyes. Vet ikke om den fortjener å bli plassert på pidestall, som her, men i "fastfrosset" tilstand ser vi tydelig at selv måken er en vakker fugl. Mvh Oddvar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 1. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2017 Dette motivet får meg umiddelbart til å tenke på denne: Om jeg hater måker? NEI, er vel svaret mitt på det, men at måker oppfører seg som dyr er det vel ingen tvil om. Måker ser man vel nok av, særlig når dagens fiskefangst skal sløyes. Vet ikke om den fortjener å bli plassert på pidestall, som her, men i "fastfrosset" tilstand ser vi tydelig at selv måken er en vakker fugl. Mvh Oddvar Måken ikke bare oppfører seg som dyr, er et dyr Syntes at svartbaken passet bra på pidestall, då den er kongen av måker Så riktig, er mange av dem Takk Oddvar før " intressant " kommentar med " sang " Mvh Leif Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 2. mars 2017 Del Skrevet 2. mars 2017 Jo, det er fugler likt dette - stille ræva mot fotografen. Roar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 2. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2017 I en stille protest mot fotografen. Takk før at du inne vender ræ......til fotografen? Leif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg