Studenten! Skrevet 28. februar 2017 Del Skrevet 28. februar 2017 Hei, Jeg hadde opprinnelig en mindre varmtvannsbereder stående i kjøkkenet. Jeg byttet ut denne med en større bereder, som ble plassert i badet. Problemet er at vasken i badet støyer voldsomt siden byttet. Altså det er ett eller annet med vannpresset å gjøre? Kanskje at berederen står nærmere vasken nå, og derfor bråker det? Dette er et stort problem, fordi selv om jeg åpner vasken bare så vidt, så støyer det likevel så mye at man kan høre det inn i neste rom. Jeg spurte rørleggeren som gjorde arbeidet med varmtvannsberederen, og han mente at vi måtte bytte ut vasken... Stemmer det? Lenke til kommentar
Baardsen Skrevet 28. februar 2017 Del Skrevet 28. februar 2017 Muligens så er dimmen på rørene for liten slik at hastigheten blir høy på vannet? Hva er dimmen på rørene? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 28. februar 2017 Del Skrevet 28. februar 2017 Bytte ut vasken, mener du armaturen/blandebatteriet? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå