Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Fastsearch lagt seg inn uten videre

Anbefalte innlegg

Dette er virkelig irriterende. http://fastsearch.cc/ydtfs/ - dette er hva som blir satt som startside hver gang jeg åpner MSIE 6. Vi er to stykker som bruker denne PC'en, og jeg spurte han andre karen om han har klikket på "Yes" uten å tenke seg om, men han blånektet på det. Jeg avinstallerte 3-4 program jeg ikke var 100% sikker på hvorvidt innehold noe spyware, trojans e.a., kjørte både Spybot S&D og AA 6, pluss NAV med siste virus oppdatering (det fant 2 filer og renset dem), hjalp ikke. Jeg sjekket registry, men vet ikke helt hva jeg skal lete etter. Prøvde fastfind, men det gav null resultat.

Har noen sett dette, og vet hva jeg må gjøre for å bli kvitt det? Det er umulig å få f.eks. Google.com tilbake som startside nå..

På forhånd takk :fun:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kay. 17 views, ingen som kan svare? Får vel lete et annet sted. Nå begynner det virkelig å bli jævlig irriterende, for nå popper reklame opp også, utifra hva slags innhold det er på siter jeg besøker, er den samme typen reklame popups hele tiden så det er ingen tvil at det har noe med denne dritten å gjøre! :devil:

Lenke til kommentar

Prøv Spybot (du finner det på google). Løser slike problemer som regel.

Opps, oppdaget at du hadde prøvd Spybot.

Sjekk om det finnes noe prosesser som blir startet under oppstart av windows som du ikke "godkjenner". Start msconfig ved hjelp av kjør kommandoen, og velg fanen oppstart.

Endret av kjhanken
Lenke til kommentar

Jeg har også vært plaget med denne forbanna fastsearchen!

Noe annet jeg plages med er at mange ganger når jeg bruker google og trykker på et av søkealternativene dukker noe som heter Umaxsearch opp.

Jeg bare HATER :angry::angry: slike ting som dette.

Ufrivillig reklame trykt opp i ansiktet! *FYSJ* !!

Kjørte en Spy fjerner , AdAware , men Umax henger iallefall igjen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...