Gå til innhold

Telenor og telefonsalg?


Anbefalte innlegg

Vi byttet til Telenor som leverandør av teletjenester for kort tid siden, og har etter det opplevd at veldig mange fler telefonselgere har ringt (ikke fra Telenor).

 

Er det noen grunn til det?

Og er det noe jeg kan gjøre for å slippe?

 

De fleste er hyggelige nok når jeg sier nei takk, men enkelte av dem er jo meget pågående.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

www.brreg.no

 

Resservér deg mot oppsøkende telefonsalg. Da blir du kvitt dem, om ikke så kan du henvise til resservasjonen og true med forbrukerombudet + fjern deg fra ringelista.

 

Har du derimot vært kunde hos aktuelle selskaper tidligere så ber du dem bare å fjerne deg fra lista.

 

Har du android så vil jeg anbefale deg å installere truecaller. Den appen fjerner omtrent alt av telefonselgere.

Lenke til kommentar

www.brreg.no

 

Resservér deg mot oppsøkende telefonsalg. Da blir du kvitt dem, om ikke så kan du henvise til resservasjonen og true med forbrukerombudet + fjern deg fra ringelista.

 

Har du derimot vært kunde hos aktuelle selskaper tidligere så ber du dem bare å fjerne deg fra lista.

 

Har du android så vil jeg anbefale deg å installere truecaller. Den appen fjerner omtrent alt av telefonselgere.

 

Takk. Tester reservasjonen.

 

Litt skeptisk mot å teste truecaller i tilfellet den er uheldig å fjerner noen i jobbsammenheng.

Har en bekjent som satt opp noe eget på nett, og det gjorde at hele firmaet ikke fikk mail fra ett firma som sendte via ett annet land.

var for å slippe spam.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...