Dollar Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Der er faktisk en liten forskjell, de fleste Radeon kort solgt her på berget produseres av Sapphire (uansett merke). PowerColor derimot er et unntak, de er fabrikkert av FoxConn. FoxConn er ikke noe dårlig merke (de leverer bl.a. hovedkort o.l. til Intel) men de har nok hatt uflaks med en revisjon av kjøleviftene sine Lenke til kommentar
Krø||e Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Flott du kom dollar ...endelig noen me litt kunnskap om dette emne Lenke til kommentar
HawP Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Og de aller fleste (alle?) er produsert etter ATI sitt referanse design, det som kan variere er komponentene (minne, kondensatorer, o.l.) som brukes, og kanskje også farge på pcb. Kjøleløsningen er som regel forskjellig. Lenke til kommentar
Krø||e Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 helt rett HawP .....hercules er vel de eneste som har tanken at; dette skal overklokkes =)....altså bra kjøleløsninger! Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Flott du kom dollar ...endelig noen me litt kunnskap om dette emne Så dere mener at jeg burde velge 9800XT kortet i kalenderen på psdata, istedet for 200kr. billigere Hercules 9800PRO? Lenke til kommentar
Krø||e Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Jeg hadde ihvertfall gjort det....skal jo være rimelig bra kjøling på XT korta, så gå for det! Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Så dere mener at jeg burde velge 9800XT kortet i kalenderen på psdata, istedet for 200kr. billigere Hercules 9800PRO? Ja, absolutt. Det er litt kjappere, har en forbedret kjøleløsning (mer effektiv, mer støysvak) og det har en tempratursensor som i visse tilfeller (med dynamisk overklokking) kan vil deg mer ytelse. En dyr 9800PRO er et dårligere kjøp enn billig 9800XT. Personlig har jeg ikke noen dårlige erfaringer med Connect3D og skulle det oppstå noe så er vel ingen greier å ha med enn PSdata. Lenke til kommentar
alkazelters Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Viftetrøbbelet til Powercolor er visstnok sterkt overdrevet. I følge komplett har de hatt svært få returer av det aktuelle kortet på grunn av viften. Vifter generelt stopper av og til. Likevel innrømmer Komplett at viftefeil forekommer litt oftere på powercolor kort enn på de andre merkene! Lenke til kommentar
dEEp_FisH Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Har faktisk ikke hadd noe problem med databutikken. Har hørt mye dritt om dem, men da jeg bestilte fikk jeg alt dritkjapt og det var ikke noe problem med noe av det jeg bestilte! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå