MKap Skrevet 28. februar 2017 Del Skrevet 28. februar 2017 Har ein reol med ei ødelagt hylle som eg gjerne vil prøva å reparera. Hylla er festa med treknottar til sideveggane, så for å bytta ho må eg antakeleg fjerna ein sidevegg. Skruene som held sideveggen på plass er dekka av plast som dette: (orsak for dårleg bilete). Spørsmålet er korleis eg løsnar slike skruer. Prøvde å pirka vekk plasten med eit flatt skrujern, men det funka ikkje spesielt bra. Eg veit ikkje kor reolen er kjøpt eller kva merke/modell det er snakk om. Kan få tak i det meste av verktøy. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 28. februar 2017 Del Skrevet 28. februar 2017 (endret) Lniv pleier å funke bra hvis du skal ha dem av uten at det blir stygt. Stikk bladet forsiktig mellom plata og knotten. Edit; Det kan være lurt med en kniv på hver side så du får pluggen rett oppover. Endret 28. februar 2017 av 4 3 Lenke til kommentar
MKap Skrevet 28. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2017 Takk for tipset. Ein tynn kniv funka supert! Litt banning seinare er alt i orden (var verre å setja saman igjen enn å ta fra kvarandre ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå