Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ereksjonssvikt pga for mye sex på kort tid?

Anbefalte innlegg

Har akkurat møtt kjæresten min igjen etter lengre tid fra hverandre, og vi har hatt sex flere ganger om dagen de siste 2-3 dagene. Fire ganger daglig de to første dagene, og to ganger i går. I går derimot så opplevde jeg at jeg mistet ereksjonen i løpet av tredje akt, og da vi prøvde for fjerde gang ville den ikke opp. Da fikk jeg sånn passe panikk oppe i hodet mitt, og det ble heller ikke bedre av at jeg opplevde noe lignende i dag tidlig da vi gjorde et nytt forsøk på sex. Fikk ereksjon, men halvveis i samleiet så mistet den piffen igjen.

Nå føles egentlig penisen veldig "død" som i at det ikke er håp om å få ereksjon i den med det første, og nå flyr tusen tanker gjennom hodet mitt. Hun blir jo også litt stressa over at jeg plutselig ikke får den opp, og jeg får ikke akkurat mindre panikk i hodet mitt av det.

Er penisen rett og slett bare utslitt? Er det noe som bare sitter mellom ørene? Vi har det fint sammen, jeg har lyst på henne og ellers har jeg det fint. Kan ikke tenke meg andre situasjoner som stress eller lignende som kan forårsake dette. Er vel ikke akkurat for ungdom å regne mer, og er i starten av tredveårene.

Anonymous poster hash: d152c...d39
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...