Creature Skrevet 28. februar 2017 Del Skrevet 28. februar 2017 Skal handle inn en ny lett bærbar pc, har i dag en 15", som er moden for utskifting. Har nå sitt litt på acer swift og s13, men følger ikke så mye med i dataverdenen lengre så tips mottas med takk Har tenkt å bruke rundt 8-9 lapper på den Lenke til kommentar
srbz Skrevet 28. februar 2017 Del Skrevet 28. februar 2017 http://www.elkjop.no/product/data/barbar-pc/MACAIRMMGF2HA/macbook-air-13-3-mmgf2 Lenke til kommentar
Creature Skrevet 28. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2017 Glemte å nevne at mac ikke er noe for meg. Ser at dei bærbare som elkjop og co selger er mye basert på ddr3, noen som hvet hvor stor ytelsesforskjell det vill være mellom ddr3 og ddr4 ? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 28. februar 2017 Del Skrevet 28. februar 2017 Er vel i hovedsak "to" typer laptop. Dem som er god til spill men har dårlig batteri og bråker mye, eller dem som ikke er god til spill men har god batteritid og lite støy. Dette går på om du kan nøye deg med det innebygde skjermkortet eller trenger ett dedikert. Noen maskiner har begge deler, men da må man gjerne opp i pris. Ett integrert skjermkort er bra nok i massevis til alt annet enn spilling. Redigerer tillogmed video på min laptop med det integrerte skjermkortet i i5 cpuen min. Lenke til kommentar
Gjest bruker-343576 Skrevet 28. februar 2017 Del Skrevet 28. februar 2017 Dell XPS er vel et alternativ da, men kanskje litt vel dyr? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå