need Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 hei! første gang jeg er her, håper at dere kan hjelpe en jente med null peiling på data Kan noen hjelpe meg med å si meg hvordan jeg kan gjøre en vcd fil(dat) til en eller annen format som som brennes til en dvd plate. har prøvd alt mulig fra rename som noen her hadde nevt, men hjalp veldig lite. Jeg har i tillegg dårlig plass på harddisken, er det mulig å brenne litt om gangen. Det jeg mener er at om jeg kan lagre en og en vcd på disketten også brenne filen, deretter sletter den, og lagre inn ny, men bruk kun en dvd plater. jeg håper at noen av dere kan forstå hva jeg mener Lenke til kommentar
sth Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 sjekk denne lille guiden for å konvertere fra vcd til dvd . Når det gjelder multi-session brenning av dvd'er så er jeg litt usikker . Sikkert noen andre som kan fortelle om det funker eller ikke Lenke til kommentar
need Skrevet 3. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2003 tusen takk for hjelpen. jeg skal prøve om det går an. Har andre noen andre alternativ for hjelp, vennligst legg igjen en besjed Lenke til kommentar
El Viking Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 (endret) Ellers kan du prøve dette: http://www.dvdrhelp.com/tools?tool=181 Tmpenc DVD Author Edit: Post nr. 200 Endret 3. desember 2003 av El Viking Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå