quantum Skrevet 28. februar 2017 Del Skrevet 28. februar 2017 Holder på å resette en HP Pavilion med 1TB HDD og 128GB SSD + AMD A10 cpu og Windows 10 Home. Har vært utstillingsmodell så fikk instruksjoner om å tilbakestille og velge "overskrive alt". Den første 1% har nå tatt 15-20 min, og vi er over på % nr.2. ... Er dette normalt eller vil det gå raskere etterhvert? Driver maskinen nå med å fysisk overskrive gamle partisjoner for å sikre at ikke sensitive data kan gjenopprettes? Kan jeg regne med at det speeder opp etterhvert eller vil det faktisk ta 100 x 20min? (PS. håper dette er riktig gruppe da jeg ikke fant noen for helt vanlige stasjonære pc'er... ) Lenke til kommentar
Bad Dog Skrevet 1. mars 2017 Del Skrevet 1. mars 2017 Heihei Quantum. Det er normalt at dette tar lang tid. Det blir raskere etterhvert når selve "core-prosessen" av resettinga er ferdig. Lenke til kommentar
Khrathrox Skrevet 23. mars 2017 Del Skrevet 23. mars 2017 Det er rett det som Bad Dog sier her. Starten av en reset tar alltid litt tid. regn med opp i mot 2-2,5 timer minst, ivertfall etter mine erfaringer. Etter ca. 25% - 30% skal det bli nogenlunde raskere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå