MotoG Skrevet 28. februar 2017 Del Skrevet 28. februar 2017 Rødfalk Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 28. februar 2017 Del Skrevet 28. februar 2017 Flott bilde av rødfalk, Melvin Leser på denne lenke om rødfalk obs i Norge, NOF Norsk Ornitologisk Forening, http://www.birdlife.no/organisasjonen/fylkesavdelinger/rogaland/nyheter/?id=925 Mvh Leif Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 28. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2017 Flott bilde av rødfalk, Melvin Leser på denne lenke om rødfalk obs i Norge, NOF Norsk Ornitologisk Forening, http://www.birdlife.no/organisasjonen/fylkesavdelinger/rogaland/nyheter/?id=925 Mvh Leif Takker for kommentaren. Dette bildet tok jeg nå i vinter på Gran Canaria. Der er det veldig mye tårnfalk, men dette var den eneste rødfalken jeg så. Jeg har til gode å observere en her hjemme, er ikke hvert år den gjester oss tror jeg. Mvh Melvin Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 28. februar 2017 Del Skrevet 28. februar 2017 Så elegant modell og flott foto ! mvh Torhild Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 28. februar 2017 Del Skrevet 28. februar 2017 Nydelig fugl og bilde. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 28. februar 2017 Del Skrevet 28. februar 2017 Flott bilde av rødfalk, Melvin Leser på denne lenke om rødfalk obs i Norge, NOF Norsk Ornitologisk Forening, http://www.birdlife.no/organisasjonen/fylkesavdelinger/rogaland/nyheter/?id=925 Mvh Leif Takker for kommentaren. Dette bildet tok jeg nå i vinter på Gran Canaria. Der er det veldig mye tårnfalk, men dette var den eneste rødfalken jeg så. Jeg har til gode å observere en her hjemme, er ikke hvert år den gjester oss tror jeg. Mvh Melvin Leser på NOF:s internet sight, at eneste godkjente funnet i fastlandsnorge, er fra Rogaland i april 2011. Mvh Leif Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 28. februar 2017 Del Skrevet 28. februar 2017 Fantastisk. Har ikke mer å tilføye. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 28. februar 2017 Del Skrevet 28. februar 2017 Imponerende! Mvh Gunnar Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 28. februar 2017 Del Skrevet 28. februar 2017 Fint bilde av denne flotte insektsjegeren! Lenke til kommentar
sussss Skrevet 28. februar 2017 Del Skrevet 28. februar 2017 Super kvalitet skarphed og farver..vildt godt billede vh Suss Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 28. februar 2017 Del Skrevet 28. februar 2017 Flott og rent bilde du viser her.Er ikke for mange av denne typen bilder her nå. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 1. mars 2017 Del Skrevet 1. mars 2017 Veldig flott foto. Fuglen er fint plassert i flata og barnålene gjør mye for bildet, riktig dekorativt. Og en veldig behagelig bakgrunn ikke minst! Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 1. mars 2017 Del Skrevet 1. mars 2017 Ett meget bra bilde av den eksotiske ! Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 2. mars 2017 Del Skrevet 2. mars 2017 Ser nesten ut som den har plassert seg på en kråkebolle med grønne pigger, men slike finnes vel ikke på land? Fint lys, skarphet, farger og detaljer i god komp med fuglen perfekt plassert i det gyldne snitt. Kanskje tåler den en speilvendig så den føles på vei inn i bildet i vår leseretning også ? Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg