Gå til innhold

Forsikringselger/Rådgiver

Anbefalte innlegg

Hei jeg har fått ett tilbud om å jobbe som selger for ett større forsikringsselskap på hovedkontoret/kundesenteret. Jeg er akuratt ferdig utdannet med batcheler i økonomi og har fått ett tilbud på fastlønn på 370 i året + bonus som virker veldig bra.

Lurer på om det er noen som har erfaringer innenfor dette yrket? Er lønnen bra med tanke på at jeg er ny utdannet ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg sitt ikkje på statistikk øver startlønna til batchelor økonomi, men basert på det som eg ser for eit par år sidan så var gjennomsnittlig startlønn litt under 450k. Siden den tid så har det vært ei lita lønnsvekst, men også generelle nedgangstider, så eg vil anta at startlønna er omtrent lik i dag. (Du får sikkert meir detaljert oversikt frå eventuell fagforening).

Så i utgangspunktet har du fått eit litt lavt tilbud, men det er sjølvsagt også avhengig av kva du kan forvente i bonusutbetalingar.

Dersom dette er eit tilbud som du akkurat har fått så vil det vanligvis være rom for å forhandle på startlønna, men du må/bør gjere deg nokre vurderingar av kor mykje meir du eventuelt skal kreve, og kor viktig det er for deg å få jobben.

Husk at ein dårlig betalt jobb innanfor relevant fagfelt vil gi deg yrkeserfaring som du kan bruke til å forhandle fram betre lønn seinare. 

Eit lite tips til å kan være at i staden for å forhandle på startlønna akkurat no når du ikkje har anna enn bachelorgraden å vise til kan være å kreve at du får lønnsregulering etter prøvetida som typisk er på 6 månedar.

Etter prøvetida vil du i langt større grad kunne peike på din del av verdiskapninga og kreve lønn basert på den. Fordelen for arbeidsgiver er at ved å betale lite no, og meir seinare så er det forholdsvis liten kostnadsrisiko dersom du skulle seie opp jobben på kort varsel under internopplæringa.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...