Raphaug Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Har en Q-Tec (skrap) 400w psu til snaue 300kr.. Har bestillt vannkjøling til datan min så jeg tenkte jeg skulle rydde litt plass ved å sette psu i bunnen av kabinettet mitt. For at strøm ledningene skulle være lange nok (fra psu -> hk) så måtte jeg åpne psu`n , skøre et hull så jeg fikk strøm tilkoblingen og alle ledningene som stikker ut på samme side.. Når dette var gjort startet jeg maskinen, og den startet. Data`n brukte utrolig lang tid til loade windows.. (Kan dette være at 2 av jummperne på IDE utgangen er litt bøyd? de funnker bra likavell), men da den til slutt var ferdig så kunne jeg logge inn.. Etter at det var gjort gikk det kanskje 30sek før datan slo seg av og en utrolig stygg og irriternende alarm kom på.. Den fortsatte noen sek etter at strømmen var trekt ut og.. Jeg prøvde på nytt og akuratt det samme skjedde! Noen som vet hva som kan være galt??? PS: Da jeg kobblet om ledningene inni strømforsyningen så forlenget jeg jordnings ledningen med 5cm , "sukkerbiter" får å koble dem sammen. Da dette ikke virket åpnet jeg opp og skrudde lør sukkerbitene og koblet den som den skal være uten forlenger) Hilsen Desperat Databruker!! Lenke til kommentar
MagE Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 det jeg ville ha gjort var og låne en psu av en kamerat og sjekke om det var det, skjedde det samme som med den gamle psu'n ville jeg ha prøvd og skifte hardisk Lenke til kommentar
Raphaug Skrevet 3. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2003 kommer en kompis med en chieftec psu 340w i dag.. Men det problemet med å boot windows, vet du hva det kan ha seg?? Takk for svar=) Lenke til kommentar
Raphaug Skrevet 3. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2003 Funker fint nå , men den slår seg av litt av og til!? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå