Nabdotmp3 Skrevet 28. februar 2017 Del Skrevet 28. februar 2017 (endret) Hei! Har nettopp kjøpt ny bil, en Audi A4 2010 Stv. Tidligere hadde jeg en A6 2002 stv, hvor jeg hadde egen kasse med forsterker montert på selve kassen. Jeg har sett litt på løsninger til min A4 å synes det ser pent ut med subbene+forsterker montert i gulvet i bagasjerom. I tillegg blir det litt bedre plass og ser enkelt ut å montere. Har dette; 2x12" fra Ground Zero og denne forsterkeren.. Hvordan blir det med lyden, samt luft og varme ved slik montering? Her er en link til hva jeg ser for meg.. https://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=64687415&fks=64687415 Edit: Lagt inn link til subwoofer og forsterker. Endret 28. februar 2017 av Nabdotmp3 Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 28. februar 2017 Del Skrevet 28. februar 2017 Vil tro du sliter med å få plass til 2stk 12" i hjulbrønnen, men 1 går fint, evt bytte til 1stk 15". Det fungerer fint med en slik løsning, men du må få riktig størrelse på kassa. Det enkleste da, blir lukket kasse. Lenke til kommentar
Nabdotmp3 Skrevet 1. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2017 Vil tro du sliter med å få plass til 2stk 12" i hjulbrønnen, men 1 går fint, evt bytte til 1stk 15". Det fungerer fint med en slik løsning, men du må få riktig størrelse på kassa. Det enkleste da, blir lukket kasse. Fant ut av det når jeg sjekket på nytt nedi hjulbrønnen i går.. vel vel. Tror bare jeg fortsetter med kasse da. Takker for svaret uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå