Gå til innhold

Stuck i Prince Of Persia

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 3 måneder senere...
:devil: Price of persia-the sands of time er et utrolig bra spill! Jævla bra... sjøl har jeg klart det på 9 timer og 20 min. jeg leste om en her som hadde klart det på 10 og en halv time eller noe sånt..... finner han ikke igjen... men likavel.... in your face!!!!! beat it! 9 timer og 20 min! NO OFFENCE
Lenke til kommentar

som nevnt

1. ta kara rundt han (de røde kan du ta hypertriks på mens de blå kan du ikke hoppe over og slå i ryggen, det finnes ett angrep hvis du står ved en vegg så sparker han seg ut fra veggen og treffer 2-3 personer, dette angrepet er veldig kjekt)

2. når fattern er alene så er det bare å hoppe over å slå han i ryggen ett par ganger, man treffer ikke alltid så det er bare å holde på

Lenke til kommentar

He he rundet av Enter The Matrix på Normal på PC på utrolifge 2 timer og det med filmsekvensene! :devil: Uaset det du må gjøre er å ta vaktene som besyter dette monstret som utrolig nok er faren din og deretter kan du drepe han og det med blokking er ikke noe dårlig ide. Bruk høyremusetast og du får det til garantert. :thumbup:

Lenke til kommentar
:devil: Price of persia-the sands of time er et utrolig bra spill! Jævla bra... sjøl har jeg klart det på 9 timer og 20 min. jeg leste om en her som hadde klart det på 10 og en halv time eller noe sånt..... finner han ikke igjen... men likavel.... in your face!!!!! beat it! 9 timer og 20 min! NO OFFENCE

trur det må være den værste og unødvendigste bumpen jeg har sett på leeenge..

har altså runda det for mange mange måneder siden.. Se jeg startet jo tråden i 2003!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...